Era erfarenheter o åsikter om trekant tack.
hej Vi är ett flat par som har varit tsm i 5 år och älskar varandra väldigt mycket, vi har en son på 6 månader.o vi vill ha fler barn sedan. bara undrar finns det ngt flatpar där ute som varit tsm länge som har tänkt på tre kant med en annan tjej ? eller som har haft det? 'berätta gärna då om er erfarenhet.. rent spontant tycker jag det känns galet.. o inte ngt man gör i ett förhållande om man älskar varandra äkta. bara känns fel. Min fru frågade lite vad jag tyckte om det, då hon har en bra tjejkompis som är bi o verkar va nyf på att träffa ngn tjej. min fru sa att hon tror att hon skulle tycka det känns eggande att se en annan tjej hålla på med mig.. och att eftersom vi ändå älskar varandra o vill ha ett långt liv tsm är hon inte orolig för att det skulle bli ngra problem. detta är INGET hon ngnsin hade föreslagit i början av vårt förhållande då hon var ganska svartsjuk då.. men hon är inte riktigt lika svartsjuk idag. Jag känner att om man håller på med andra då kommer man nog tappa intimiteten mellan varandra osv. klart i min fantasi så kan jag tänka mig...ohh tänk två tjejer som håller på med mig..att det är mysigt..kan verkligen gilla att fantisera om det... men är ändå långt ifrån fantasi till verklighet. jag har en känsla av att både jag o min fru skulle ångra sig.. vill verkligen höra era åsikter...tankar o erfarenheter.. tack