• Anonym

Era erfarenheter o åsikter om trekant tack.

hej Vi är ett flat par som har varit tsm i 5 år och älskar varandra väldigt mycket, vi har en son på 6 månader.o vi vill ha fler barn sedan. bara undrar finns det ngt flatpar där ute som varit tsm länge som har tänkt på tre kant med en annan tjej ?  eller som har haft det? 'berätta gärna då om er erfarenhet.. rent spontant tycker jag det känns galet.. o inte ngt man gör i ett förhållande om man älskar varandra äkta. bara känns fel. Min fru frågade lite vad jag tyckte om det, då hon har en bra tjejkompis som är bi o verkar va nyf på att träffa ngn tjej. min fru sa att hon tror att hon skulle tycka det känns eggande att se en annan tjej hålla på med mig.. och att eftersom vi ändå älskar varandra o vill ha ett långt liv tsm är hon inte orolig för att det skulle bli ngra problem. detta är INGET hon ngnsin hade föreslagit i början av vårt förhållande då hon var ganska svartsjuk då.. men hon är inte riktigt lika svartsjuk idag. Jag känner att om man håller på med andra då kommer man nog tappa intimiteten mellan varandra  osv. klart i min fantasi så kan jag tänka mig...ohh tänk två tjejer som håller på med mig..att det är mysigt..kan verkligen gilla att fantisera om det...  men är ändå långt ifrån fantasi till verklighet. jag har en känsla av att både jag o min fru skulle ångra sig.. vill verkligen höra era åsikter...tankar o erfarenheter.. tack

• Svar på tråden Era erfarenheter o åsikter om trekant tack.
  • Maddex

bara haft fyrkant med tre killar... Rekomenderas.....;)

• Anonym (näääe)

Jag o min fru har också barn o jag skulle personligen aldrig bjuda in någon annan... Men det är ju jag. Tror att om man ska ha trekant så är det bara till en fördel om alla 3 är singlar. Min erfarenhet och vad andra har berättat så är det lätt att det blir svartsjuka o mycket känslor åt fel håll om man är ett par som tar in en tredje part. Alltså det är lätt att det blir så mycket mer än just bara en sexakt, i mitt huvud skulle många tankar snurra o bita sig fast så jag skulle aldrig utsätta mig för det.

Sen skulle JAG undra över motivet om min fru drog upp detta. Jag älskar henne o sex med henne, vi ska bli gamla ihop o det äventyrar jag aldrig. Ingenting är värt det. Jag vill bara leva i harmoni med henne in till tidens slut. O jag skulle bli sårad om hon drog upp att hon ville ha med någon annan även om hon skulle säga att det var för min skull o att hon skulle tycka att det var upphetsande. Näää, tack men nej tack. Har dessutom läst Lodalens "Trekant" där allt inte står rätt till men visst, det är en bok.

Tänk igenom saken många gånger o prata mycket om olika scenarion o varför o av vilken orsak ni gör detta o för vem. Lycka till hur det än blir. 

Svar på tråden Era erfarenheter o åsikter om trekant tack.