Hittat lusten igen eller har ni skilt er?
Ser att det är många trådar om minskad lust. Jag känner igen temat...
Det jag är nyfiken på är om det är någon som har hittat sin lust igen och hur det har gått. Jag är inte attraherad av min man längre och har i en längre period, (vi snakckar år) försökt hitta tillbaka och bli attraherad av honom igen. Men det går inte.
Vi kan ha sex, jag kan bli lite kåt och få orgasm men det är helt utan känslor från min sida. Jag måste fantisera massor och verkligen fokusera för att komma. Jag längtar aldrig efter sex med honom längre.
Vad ska man göra? Fortsätta i samma lunk och vara nöjd med att man har en snäll man som är en fantastisk pappa och min bästa vän? Eller ska man bryta upp???
Jag har tidigare tänkt att det är väl såhär det blir. Jag kanske inte är så sexuell av mig? Den sexuella lusten avtar kansek i alla förhållanden?
Men nu har jag hittat en man som gör mig kåt,glad och tacksam igen. Han är helt underbar, vi har det otroligt bra ihop och han kan verkligen få igång mig. Det har fått mig att inse hur mycket jag saknar sex. Jag saknar att känna åtrå till en man och jag saknar att vara kåt och längta efter sex. När min man kysser mig nuförtiden blir jag äcklad och de få gånger som vi har sex blundar jag och hoppas att han ska bli färdig, allt medans jag kämpar mot tårarna. Så vill jag inte ha det!!!
Å andra sidan så tänker jag på våra två små barn. Jag måste kämpa på för deras skull!!! Min man är ju snäll så jag kan inte klaga. Sen att jag kommer vara olycklig för att jag inte får vara med den man som jag har blivit så förälskad i (jag tror faktiskt att jag älskar honom) får jag bara leva med. Olycklig men så länge barnen slipper skilda föräldrar så är det så det får bli?
Väldigt osammanhängande detta märker jag.