• Linda1976

Superbilliga OPI, Essie, Orly, Zoya osv på nätet....

...en googling bort kan du hitta alla märkesnagellack för $2 och uppåt. OPI DS-serie kostar 250:- i butik i Sverige, och på nätet ca $7. Jag fattar inte att svenska parfymerier säljer ett enda lack när de är skitbilliga på nätet...

Berätta för mig, varför köper du lack för 150:- i Sverige, när du kan beställa dem för 35

(Nej, detta är inte en upprörd tråd, även om tonfallet kan låta så, jag handlade ju själv snordyra lack i Sverige tills jag kom på bättre tankar  

nailorama.blogspot.com/ -ytligt intressant färgglatt
  • Svar på tråden Superbilliga OPI, Essie, Orly, Zoya osv på nätet....
  • Vienzi

Tack för tipset! Fattar inte att jag inte kommit på det själv, jag beställer det mesta på nätet annars... Skäms

Har hittills mest hållt mig till Depends nagellack eftersom jag gillar formatet men OPI är ju inte så dumt och framförallt inte till det priset!

Alla borde måla naglarna, en kul design piffar upp vilken outfit som helst!

• Fru KM

För mig handlar det om ifall jag köper 1 eller 9 lack. Vill jag bara ha 1 lack så köper jag det hellre i butik och slipper vänta för det brukar ju vara långa leveranstider. Där jag bor finns dock bara OPI, Essie och ChG(och dom andra vanliga märkena) och då jag är ett stort fan av Zoya så blir det oftast på tradera eller ebay.

Fler tips:
    http://www.head2toebeauty.com/
    http://8ty8beauty.com/

• Linda1976

Jag köper aldrig bara ett

1 v från USA tycker jag är helt ok väntetid när det är en bråkdel av priset. Ska genast kolla in dina länkar! 

nailorama.blogspot.com/ -ytligt intressant färgglatt
  • Fru KM

Absolut, köper jag fler så blir det oftast från nån av dessa sajter Och 1 v är ju inget. Dock har jag varit med om betydligt längre lev från transdesign, tror paketet kom hit 18 dagar efter dom skickade det och innan dom ens skickade gick det 1 vecka.

• mrs holiday

Ja, det är otroligt vad mycket billigare det är att beställa fr USA! Nu väntar jag på en beställning på åtta lack (inkl ett topplack) från Misa och Essie, som gick på sammanlagt 51 dollar med frakt. Dollarkursen står nu någonstans mellan 6,50 och 7 kr...Ett Essielack kostar väl c a 150 kr här i Sverige, va?...Som jämförelse...

• Vienzi

Är det någon som vet vad som hänt med discount-opi-nailpolish-sidan? Den verkar inte finnas kvar längre? Och jag läste nån annanastans om en som gjort en beställning där det dröjde mer än en månad för att få nagellacken och sen var det i princip inte något som var det hon hade beställt...

Den verkade ju jättebra!

• Bellini2

Tack för fina tråden! Jag handlar också en hel del från USA men här har jag fått ännu mer tips!
    Dessutom är din blog kul! Ska börja svampa mer, ditt silver blev jättefint.

• sukiojag

Har aldrig tänkt på just lack, men prisskillnaden är ju jättestor! Handlar en del på ebay, men bu blir det mer!! :)

Svar på tråden Superbilliga OPI, Essie, Orly, Zoya osv på nätet....