Nu är jag förmodligen lite äldre än dig, samt att jag inte brukar resa till Turkiet för att festa.
Men av Alanya o Antalya så är det väl Alanya som är den stad som är mest känd för att vara ett partyställe, o dit ungdomar åker för att festa.
Både Alanya o Turkiet är jättetrevligt o jag älskar verkligen landet - men turkarna är påflugna o påstridiga när det kommer till shopping o restaurangbesök, o de har ju s.k inkastare som försöker att få en att äta på just deras restaurang o att shoppa i just deras affär.
Nu tycker inte jag att det är särskilt besvärligt för för mig funkar det att bara säga "nej tack" o gå min väg.
Men visst kan det upplevas som tjatigt o jobbigt.
Men fördelen är att man lätt får kontakt med människorna som bor o lever där, o de är i mina ögon mkt, mkt gästvänliga.
Åker ni tioll tex Cypern eller Mallis så kan jag dock tänka mig att det är mkt lugnare på inkastar-fronten, men å andra sidan så har jag inte varit där på många, många år så jag vet inte säkert. Däremot var jag på kreta i somras, o där var det inte alls likadant som i Turkiet.
Dock älskar jag Turkiet som semestermål ändå, o jag tycker självklart att ni ska åka dit, men att ni bör vara inställda på hur det är, så att ni inte blir förskräckta när ni kommer dit, speciellt om ni är ett gäng unga tjejer.