Kyss mig - Filmen
Ja den utspelar sig faktiskt i mitt liv just nu. Fast inte riktigt, helt sjukt faktiskt....
Jag har träffat en tjej på QX (eller lltså vi hjar börjat snacka bara), jag tänkte att hennes bild var bekant, men funderade inte så mycket över det, tänkte att de kanske är att ja vart inne på hennes sida förr.
Så vi hr börjat snacka lite, tills de slog mig att hon heter samma som pappas tjejs dotter.
Jag vcar tvungen att gå in på hennes facebook och givetvis har de samma bild där (inte i profilbild) men i albumet.
Jag har inte sagt något till henne än, men ska göra
Probilbilden på qx är inte så tydlig och inte min heller.
Vi har träffats typ en eller två gånger innan men det slog mig aldrig att de var hon.
Jag fattar inte hur det kan ske, världen är så sukt liten..
Nu undrar jag hur ja går vidare, vi har ju bara snackat så det är inget serilöst ännu men kanske kan bli.
Jag gillar inte hennes mamma (och i och för sig gillar ja inte min pappa spec mycket heller faktiskt om ja ska vara ärlig).
Hur ska ja göra, de kommer ju komma lite kalas snart (typ jul och sånt) då ja kanske måste träffa min pappas tjejs barn och ja känner att ja måste berätta för henne vem jag är snart !!!
Åhh sån ångest.
Vad ska jag göra, någon som bara kan bestämma för mig !!!
Hur kan världen vara så liten, jag är ganska kräsen och har ratat många på QX och jag har sökt i hela länet så de känns rätt sjukt att vi just har börjat snacka !!!