• Anonym (Nyfiken)

Knullar tjejer?

Jag kollar igenom serien The L word och de använder ofta utrycket "fuck", som i "Shane fucked her" eller liknande. För mig är fuck = knulla, så min fråga är: Knullar tjejer med varandra? Och hur går det till om man får fråga? Skäms Dvs räcker det med att man slickar varandra för att knulla, eller involverar det något mer?

Jag är inte så väl bevandrad på tjejsexfronten än, men är ivrig att lära mig Skrattande

• Svar på tråden Knullar tjejer?
  • Anonym

Nä vi lesbiska tjejer dricker bara te med varandra, diskuterar feminism och virkar... Solig 
    Bi/lesbiska knullar en massa på olika sätt som nämnts i tråden!  

• Anonym (Nyfiken)
    Anonym skrev 2011-09-19 02:44:48 följande:
    Nä vi lesbiska tjejer dricker bara te med varandra, diskuterar feminism och virkar... Solig 
    Bi/lesbiska knullar en massa på olika sätt som nämnts i tråden!  
    Haha, det låter bra! Virka är tråkigt Flört
  • Tom Araya
    Anonym (Nyfiken) skrev 2011-09-19 02:03:08 följande:
    Jo givetvis, översättningar är alltid lurigt men det var väl den närmaste översättningen jag kom på. Jag likställer nog ofta fuck med knulla. Vad anser du om ordet fuck då? Vad innebär det?
    Ja, generellt skulle jag nog översätta till knulla men så har du ju exempelvis uttrycken
     Fuck
    you, fuck off, fuck up och fucking
    ............. där ordet har en helt annan betydelse.
    Anonym (Nyfiken) skrev 2011-09-19 02:03:08 följande:
    Och varför tror många att tjejer inte knullar med varandra?
    Här tycks du ha missat något ord som försvårar tydningen av din mening.
  • regnbågsbebbe

Klart vi gört :) Int behövs det någon man här int, vi får till det ändå!

• Anonym (M45)
    Tom Araya skrev 2011-09-19 01:28:43 följande:
    Tja, du kan ju vända på det också...är knulla penetration av vagina eller?
    Du har ju analknull, bröstknull, munknull...e.t.c.
    .
    Men om jag stoppar mina fingrar i hennes mun eller mellan brösten skulle jag inte kalla det för bröst eller munknull.
    Det förutsätter en kuk.
  • Anonym

Jag är ett oerfaret bi och gillar inte ordet överhuvudtaget, men bortsett från det känns det självklart att två tjejer kan knulla om de själva kallar det just så. Jag har läst en hel del på forum för tjejer som gillar tjejer och läser man där så är det tveklöst så att två tjejer kan göra just detta

• Anonym (Vad gör de då?)

Jag har också hört att två tjejer kan "knulla". Men vad menar de med att knulla? Jag lever med en man och vi säger "knulla" om när vi har grövre sex (vilket vi oftast har), tex analt, bröst, hårt oralt. Jag skulle aldrig säga att vi "knullat" om han slickat mig lugnt och fridfullt till orgasm eller att jag sög av honom på liknande sätt. Liksom om vi har "under täcket tyst så ingen hör samlag". Det är inte att "knulla" här hemma iallafall

Är det lika i era stugor?  

• s3l3ct

Ja, tjejer knullar. Så klart. På en massa olika sätt som inte nämns här, och som kanske inte behöver nämnas heller ;)

Själv ser jag generellt termen 'knulla' som en differentiering från 'älska', dvs inte sött och romantiskt utan hårdare och mer närvarande. När det handlar om svettigt vilt sex till skillnad från sex-för-första-gången á la Hollywood, då är det knulla ;)

• Anonym
    Anonym (M45) skrev 2011-09-19 10:23:25 följande:
    Men om jag stoppar mina fingrar i hennes mun eller mellan brösten skulle jag inte kalla det för bröst eller munknull.
    Det förutsätter en kuk.

Knulla är inte lika med penetrering, slå upp vad ordet "knulla" betyder istället för att skämma ut dig
  • Tom Araya

Egentligen kan vi bortse från alla svenska benämningar på sexuella aktiviteter liksom vad ordet knulla betyder.

TS nämner engelskans fuck i trådstarten. Precis som många andra ord i engelskan kan de ha olika betydelse i olika sammanhang.
    Meningen It has all fucked up betyder INTE Allt är uppknullat.

• s3l3ct
    Tom Araya skrev 2011-09-26 01:03:26 följande:
    Egentligen kan vi bortse från alla svenska benämningar på sexuella aktiviteter liksom vad ordet knulla betyder.

TS nämner engelskans fuck i trådstarten. Precis som många andra ord i engelskan kan de ha olika betydelse i olika sammanhang.
    Meningen It has all fucked up betyder INTE Allt är uppknullat.
    Fast det låter så kul att jag vill börja säga så istället :D
  • Anonym

Ja vi knullar precis som vilket heteropar som helst. Jag knullar min flickvän med fingrar, dildosar och strapons. Hårt, intensivt mjukt och kärleksfullt

• Tom Araya
    s3l3ct skrev 2011-09-26 08:15:45 följande:
    Fast det låter så kul att jag vill börja säga så istället :D
    Javisst. Jag direktöversätter ibland för att det låter kul....
    Jordnötter, en bit kaka, dra mig inte i benet...
  • Anonym
    Anonym skrev 2011-09-26 11:55:46 följande:
    Ja vi knullar precis som vilket heteropar som helst. Jag knullar min flickvän med fingrar, dildosar och strapons. Hårt, intensivt mjukt och kärleksfullt
    finns det en strapon eller dildo båda kan ha i sig samtidigt?
    tex vill jag ligga på rygg med den i mig medan hon rider mig med den i sig

jag har inte sett några sådana  
  • Tom Araya
    Anonym skrev 2011-10-30 19:42:21 följande:

Dubbeldildo - är lång och har ollon i var ände.

Det finns strap on med vibratorförsedd minidildo på insidan för att stumulera även den som bär den.
  • Anonym (k)
    Anonym skrev 2011-10-30 19:42:21 följande:

Nu är jag kille, men min tjej har ibland en Fun Factory Share. Det är en strap-on utan band, som förs in i fittan. Om du ligger ner och din tjej rider så funkar den bra. Om du vill stå bakom eller ligga på så rekommenderas ett harness som komplement för att hålla den på plats. Ett par uppknäppta jeans funkar också.

Enligt min tjej så ger sitter den delen som är inne i fittan grymt skönt, och varje stöt fortplantar sig upp :)

Fun factory säljs på de flesta shoppar.
    Nu är jag kille, men min tjej har ibland en Fun Factory Share. Det är en strap-on utan band, som förs in i fittan. Om du ligger ner och
Svar på tråden Knullar tjejer?