• Anonym

vill veta vad som är vanligast.

Det skulle vara intressant att veta vad som är vanligast, själv är jag är en stolt bisexuell tjej :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-19 14:35
    många undrar och klagar på att jag inte lagt till hetrosexuell, enkelt...jag vill helt enkelt bara veta vad som är vanligast mellan bi och homo...kan inte fatta att jag ens måste förklara det.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden vill veta vad som är vanligast.
  • Anonym

OCH jag vill inte veta vad som är vanligast mellan alla sexuella läggningar utan BARA bi och homo, är det så krångligt att förstå, och ja jag är stolt över att vara bisexuell, har ingen förklaring för det men så är det så det är bara

• SilverLadyG

Då borde du har frågat " Är du bi eller homosexuell?" och inte vilket är vanligast.

• Anonym
    Queenie70 skrev 2011-09-19 14:22:24 följande:
    Se till att göra rätt framöver bara så slipper du problemet
    eller så slutar såna som du att kommentera såna onödiga saker, för jag har inte gjort nå fel
  • Anonym
    SilverLadyG skrev 2011-09-19 14:25:07 följande:
    Då borde du har frågat " Är du bi eller homosexuell?" och inte vilket är vanligast.
    förklara varför det spelar någon roll
  • Queenie70
    Anonym skrev 2011-09-19 14:23:16 följande:
    OCH jag vill inte veta vad som är vanligast mellan alla sexuella läggningar utan BARA bi och homo, är det så krångligt att förstå, och ja jag är stolt över att vara bisexuell, har ingen förklaring för det men så är det så det är bara
    Jag tycker det är intressant. Hur definierar du "stolthet"? Anser du att du presterat nåt genom att vara bisexuell i sig eller? Jag menar inte att vara nedsättande, men är lite inne på att vara "stolt" över en sexuell läggning är andra sidan av myntet, som säger att man ska "skämmas" över en viss sexualitet. Att det är lite kontraproduktivt när man försöker få andra att fatta att sexualitet inte är nåt man väljer, utan nåt man är. Men jag får kanske starta en egen tråd om saken...
  • SilverLadyG
    Anonym skrev 2011-09-19 14:26:56 följande:
    en tydlig fråga får alltid tydliga svarSkrattande då skulle jag nog inte ens ha öppnat tråden.
  • Anonym

Jag kan inte rösta för jag är heterosexuell. Stolt sådan också!

• Anonym
    Queenie70 skrev 2011-09-19 14:27:43 följande:
    Jag tycker det är intressant. Hur definierar du "stolthet"? Anser du att du presterat nåt genom att vara bisexuell i sig eller? Jag menar inte att vara nedsättande, men är lite inne på att vara "stolt" över en sexuell läggning är andra sidan av myntet, som säger att man ska "skämmas" över en viss sexualitet. Att det är lite kontraproduktivt när man försöker få andra att fatta att sexualitet inte är nåt man väljer, utan nåt man är. Men jag får kanske starta en egen tråd om saken...
    med det menar jag att jag inte skäms för att vara bisexuell, jag är ute ur garderoben och jag är stolt för att jag gjorde utan att skämmas eller nåt
  • vadskajaghetadå

Familjeliv...ALLTID måste folk hitta saker att klaga på. 

• Anonym
    Anonym skrev 2011-09-19 14:30:09 följande:
    Jag kan inte rösta för jag är heterosexuell. Stolt sådan också!
    bra att du är stolt över det! men gå in på en sån omröstning istället för nu undrar jag över bisexuella och homosexuella
  • Anonym
    vadskajaghetadå skrev 2011-09-19 14:31:19 följande:
    Familjeliv...ALLTID måste folk hitta saker att klaga på. 

helt rätt, blir lite trött på det
  • vadskajaghetadå
    Anonym skrev 2011-09-19 14:32:32 följande:
    helt rätt, blir lite trött på det
    Så jävla löjligt, du får väl undra vad du vill.

Starta er en egen tråd om ni undrar. Idiotiskt. 
  • vadskajaghetadå
    Anonym skrev 2011-09-19 14:30:52 följande:
    med det menar jag att jag inte skäms för att vara bisexuell, jag är ute ur garderoben och jag är stolt för att jag gjorde utan att skämmas eller nåt
    Förstod också att du menade så.
  • Anonym
    vadskajaghetadå skrev 2011-09-19 14:38:03 följande:
    Förstod också att du menade så.
    bra de.
    vadskajaghetadå skrev 2011-09-19 14:37:18 följande:
    Så jävla löjligt, du får väl undra vad du vill.

Starta er en egen tråd om ni undrar. Idiotiskt. 
    precis! så svårt är det inte att bara hålla det för sig själv.
  • Anonym

Tänk om folk kunde läsa under vilken rubrik tråden ligger med. Homo/bi/trans. Det säger sig självt vad ts är ute efter.

• MrC
    Queenie70 skrev 2011-09-19 14:13:26 följande:
    Klart att det är bra att vara stolt över vem man är. Men det är lite märkligt att vara "stolt" över en viss sexuell läggning kan jag tycka. Det är ju inget man presterat eller "valt"
    Jag förstår hur du tänker och hur TS tänker.
    Tycker att båda gör tankevurpor. Vi får leva med det.
  • Anonym (....)
    Anonym skrev 2011-09-19 14:26:56 följande:
    Jag är förvisso inte personen som skrev det där, men jag kan förklara skillnaden. Om du frågar "hej du homo- eller biperson, är du homo eller bi?" så kommer du få svar från personer som är homo eller bi. Om du mer allmänt frågar vad som är vanligast kommer du få svar från alla möjliga (inklusive den gruppen) och de svaren kommer vara utifrån vad de tror är vanligast. För så tolkar iaf jag din fråga. Jag skulle alltså kunna vara bi, men tro att det är vanligare med homo och svara homo.
  • spunge

jag tolkade också det som att TS ville veta vad som var vanligast, inte vad man var.

sen vill jag gärna veta hur man kan vara stolt över sin sexualitet..det är ju bara något man fötts med.

det hade vart en vanlig dag om vi inte hade slagit vad om vem som kunde visa arslet för flest dagisbarn
  • Anonym

Jag har fått för mig att de flesta bisexuella går över till att bli (eller inse) att de är homosexuella tillslut.

Jag känner i alla fall så, när ja först blev kär i en tjej så gick jag i gymnasiet och då var de nog 50/50 men nu känns de som ja lutar mer åt tjejer...  

Svar på tråden vill veta vad som är vanligast.