• JuliMamma90

Unga föräldrar i Norrköpings trakten.

Skulle vara kul att samla unga föräldrar i Norrköpings trakten, :) 

• Svar på tråden Unga föräldrar i Norrköpings trakten.
  • ml123

Vad brukar ni andra göra om dagarna? Går ni på nån öppen förskola lr är ni mest hemma?

• DaniellaG

Hejsan! Daniella heter jag och är 22 år. Bor i centrala Norrköping.

Har en son som är född 26/8-11, 5 veckor idag, som heter Leon :)

• linkmamma

Julimamma90- jo det är underbart med en hel flock små troll.Småstressigt dock nu när de tre äldsta är inne i trottsåldrar...
    skulle vara roligt att ses tycker jag med....

• Kimiz87

Hej alla mammor! Kim heter jag och är 23 år och fick min dotter den 2/9! Skulle vara väldigt kul att ordna lite träffar! Skapade en grupp på facebook som heter Unga mammor i Norrköping, gå gärna med där så kanske vi kan styra ihop något?!

• MammatillAlva

Hej alla mammor! Själv är jag 20 år snart och har en dotter som blir 4 år nu i oktober, bor strax utanför Norrköping i Åby närmare sagt.

• EmmaPerssson

Jag bor visseligen i Linköping, men är 17 år och har en liten på 3 månader :)

• JuliMamma90

Varit dålig på o uppdatera :D Hoppas folk är kvar :) Hur är det med alla och deras pluttar?

• MammatillAlva
    JuliMamma90 skrev 2011-12-14 23:11:33 följande:
    Varit dålig på o uppdatera :D Hoppas folk är kvar :) Hur är det med alla och deras pluttar?
    Här är det bara fint med oss, lite stressigt nu sista terminen i gymnasiet. Men glad att studenten närmar sig. Med min dotter är det bara bra, hon växer så det knackar.

Hur är det med er andra?
  • JuliMamma90

Nej skärpning nu på mig. Varit så dålig på o uppdatera. Hur många är kvar ?
    Här händer massor. Nicole har hunnit bli 9 månader. Alla andra då? :)

Svar på tråden Unga föräldrar i Norrköpings trakten.