Anonym skrev 2011-09-21 15:53:07 följande:
Men helt ärligt... Göra våld på dig själv? Vad är det för jäkla inställning? Att göra något för den man älskar är väl inte så komplicerat?
För egen del så ger jag min man en avsugning minst var tredje dag om vi inte har "riktig" gemensam sex.
Självklart gör jag det med inlevelse eftersom jag, även om inte jag själv är kåt, tycker om att min man njuter av det jag gör med honom...
Tjejer föder barn och tycker sen att mannen bara ska nöja sig med att hon aldrig vill. Självklart orkar man inte jämnt och det behöver man inte heller, men att man har nån form av umgänge på vuxet plan en gång i veckan i alla fall är sunt för alla. Och ett förhållande kommer må dåligt till slut om kvinnan (eller mannen) aldrig vill...
Och du.. Om dina barn är hungriga när inte du är det, vägrar du laga mat till dom då?
För mig är det komplicerat. Och min kille skulle aldrig lämna mig för att jag inte vill tillfredsställa hans behov, det klarar han av så bra själv. Han har ju trots allt en fungerande högerhand.
Tjejer föder barn skriver du. Är man inte två om att skaffa barn?
Det är skillnad på att laga mat till någon än att ha sex mot sin vilja tycker jag iaf. Förstår att inte du tycker det, så fortsätt du med dina avsugningar så att inte din man är otrogen eller skaffar sig en älskarinna vid sidan om.