• Bottis

Fortsättningstråd för Positiva tråden om att vara gravid. Nu är barnen här och vi njuter :)

Här kan vi fortsätta att prata med varandra. Väntan är över och barnen är här

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-21 14:31
    Här finner ni tråden som gett upphov till denna tråd. www.familjeliv.se/Forum-2-293/m57998407.html Här pratar vi om våra graviditeter.

Hoppas att den positiva anda som finns i gravidtråden kommer att leva vidare även i denna nya tråd!

Tänk så roligt att en trådstart i mars utvecklades så fint och har ynglat av sig i ännu fler trådstarter,

• Svar på tråden Fortsättningstråd för Positiva tråden om att vara gravid. Nu är barnen här och vi njuter :)
  • Love111
    Eliasmamma skrev 2012-06-14 15:35:58 följande:
    Vecka 14 imorgon, tidenspringer iväg nu

I tisdags blev det blåljus in på akuten, vilka smärtor i magen jag hade. Visa sig vara en infektion i tjocktarmen 
    Ja tiden går fort, tur att du mår bra =)
    Leo 111112 BF 130214
  • Lyrasmamma

Hej alla! Hoppas ni har en bra sommar trots vädret :) Här flyger tiden fram och Lyra blir 10 månader idag! Stora tjejen :)

• ceobe

Här är det bara bra! Sebastian har blivit sju månader. Fått fyra tänder, två nere och sedan två vampyrtänder, han ser lite skojig ut. Annars så kryper han runt, sätter sig och ställer sig upp mot saker och vill gärna gå. Han har börjat med mammamama och något som jag ska likna pappapapapa. Och ibland formar han bara orden med munnen tyst. :)

Vi flyttade till hus i början på juli -fantastiskt skönt! Vi var och hämtade grejer i lägenheten några dagar efter flytten. Herregud. Säkert 35-40 grader varmt där inne. Fy tusan! Vi flyttade i rättan tid :)

• EmeNo11

Här är allt bra. Nova blir 11 månader imorgon och sedan två veckor tillbaka går hon. Sju tänder har hon fått hittills. Säger mamma, pappa, titta där. Är jätte duktig på att ta sig ner från saker som soffa och säng.

• Love111
    Eliasmamma skrev 2012-08-03 06:28:16 följande:
    Går in i vecka 21 idag och vårt RUL gick jätte bra. Denna gång väntar vi en flicka så vi får en av varje, kul tycker vi även om könet inte spelar någon roll

åh vad roligt. gratyis!
    Leo 111112 BF 130219
  • Lyrasmamma

Fiona firar sin födelsedag i Grekland :) Himla skönt!

Lyra har börjat gå! Vad hände med min lilla bebis liksom? Första stegen i måndags och idag har hon gått ca 15 steg sammanlagt. Vi var på sen 10 månaderskoll idag också. 10,1 kilo och 71 cm lång. Här har det hänt grejor under sommaren!

• Kingston

Fiona tackar för gratulationerna och grattar Linn tillbaka (väldigt mkt i efterskott)!

Fiona har varit på sin första solsemester och vi har haft det jättebra! Allt har gått hur bra som helst!

Grattis till nytt hus och en liten tösabit!

• Love111

Var jätte länge sedan jag var här inne nu. Hoppas det är bra med alla. Här hemma har Leo börjat gå nu och själv är jag nu gravid i v22+3. Jag det händer saker hela tiden och fort går det också =) Ta hand om er!

Leo 111112 BF 130219
  • Eliasmamma

Länge sen jag skrev med, gick in i vecka 32 idag och den lilla sparkar och lever om där inne hela tiden. På måndag ska vi på TUL

Tyvärr är min tapp förkortad med merän hälften så jag är ordinerad vila och ska helst vara inlagd pga hotande förtidsbörd men jag klarar inte av sjukhus. Sambon är hemma heltid med sonen nu och just nu är min mamma, bror osv här också och dom ser minst sagt till att jag verkligen tar det lugnt   

• krillelkpg

Här har Joline hunnit bli 2 månader. Hon föddes på lucia 2012 :) 1 vecka förre BF.

Jag är sambo med "Eliasmamma" 

• Bottis

Jag har inte varit här på väldigt länge. Startade tråden när jag var gravid med vårt mirakel. Han fyller 3 år på torsdag. Så otroligt underbart!

Grattis till alla er som fått barn och som är gravida.

:)

Svar på tråden Fortsättningstråd för Positiva tråden om att vara gravid. Nu är barnen här och vi njuter :)