• li8130

Fler vänner i Stockholm?

Hej.

Jag är separerad varannan-vecka-förälder och singel i Stockholm. Det var ett långt förhållande och alla mina vänner är i relationer och gravida. Jag skulle vilja hitta vänner utanför min gamla bekantskapskrets som är i liknande situation och vill hitta på roliga saker. Kanske någon eller några som känner igen sig? 

• Svar på tråden Fler vänner i Stockholm?
  • Lindah77

Hej

Jag är i liknande situation =). Har en 4 årig dotter varannan vecka och är singel...i Stockholm.  

• Wry

Singel i Stockholm här också, barn på 2,5 år. Träffar gärna nya vänner!

• splendid

Hej hörrni!

Vad hände med denna tråd? Jag är inte singel men har en 5-åring varannan vecka, och vill gärna lära känna lite nya vänner! Bor i Bromma. Var bor ni?

• Krille021

Singel farsan här, bor inte i sthlm men hänger där en del ändå :) Kan hända att  jag flyttar dit om några månader.

• Wry
    splendid skrev 2012-02-01 10:39:35 följande:
    Hej hörrni!

Vad hände med denna tråd? Jag är inte singel men har en 5-åring varannan vecka, och vill gärna lära känna lite nya vänner! Bor i Bromma. Var bor ni?
    *puff*

Vi bor söder om söder. Nu när det (kanske) börjar bli vår är det inte allt för meckigt att ta sig in mot stan, om så skulle vara...
  • moi02

Halloj. Är snart på väg att få leva ett liv på egen hand och med 2 barn på snart 6 och 2 år och skulle jättegärna hitta några att umgås med på framförallt helger.. Bor i brommaområdet och är 34 år

• jenn08
    li8130 skrev 2011-09-21 19:54:50 följande:
    Hej.

Jag är separerad varannan-vecka-förälder och singel i Stockholm. Det var ett långt förhållande och alla mina vänner är i relationer och gravida. Jag skulle vilja hitta vänner utanför min gamla bekantskapskrets som är i liknande situation och vill hitta på roliga saker. Kanske någon eller några som känner igen sig? 

hej! jag är 28år bor södra stockholm och också ensamstående med 2 flickor, 3år respektiv 5år. Vore kul lära känna nån umgås.
  • jenn08
    Hej.

Jag är separerad varannan-vecka-förälder och singel i Stockholm. Det var ett långt förhållande och alla mina vänner är i relationer och gravida. Jag skulle vilja hitta vänner utanför min gamla bekantskapskrets som är i liknande situation och vill hitta på roliga saker. Kanske någon eller några som känner igen sig? p.s jag och deras pappa kör också varannan vecka. 
    Hej.

• vinterlucia

Hej,
    jag vill också träffa vänner som inte helatiden är upptagna av sina män och barn.. har tre pojkar varannan vecka. jag kan ses närsom på ojämna veckor.. vore grymt kul att få gå ut lite.. trist att bara sitta inne på de barn lediga veckorna, behöver umgås!!
    är det någon/några som vill ses v.13??? jag hänger gärna på söder

• Snurr

Hej alla!

Är helt ny här. Ramlade in av en slump och råkade läsa om ensamstående föräldrar i Stockholm. Låter ju kul att träffa andra i samma sits som jag själv. Jag kikar in här snart igen och kollar läget, men just nu måste jag bara försöka landa i min nya situation som nyseparerad.

Hej så länge :)

• ellen sthlm

Hej! Har ni träffats än eller är ni som jag: vill men tar mig inte för... Tänkte ändra på det!
    Singelmamma, barn 2,5 år på heltid, har en avslappnad föräldrarstil och skulle gärna träffa andra likasinnade små stjärnfamiljer m barn i ålder som mitt barn +/- 1 år, lekpark, museum, djurpark, fika, öl, promanad... Ja, det mesta funkar!

• Yasmin

Vinterlucia hej på dig ,vist jag kan Henga med skriv i min inbox .

• Yasmin

Li8130 skriv i min inbox så kan vi pratat om träff.

• london75

Hej, ny här och söker också lite nya vänner i Stklm området för fika promenad, pub eller träffas i en lekpark. Har två pojkar 4 och 7. Separerade från deras pappa för ett år sedan och är varannan veckas förälder. Hörs!

• Wry

Puffar igen.

Nu är våren och värmen äntligen här, kanske skulle det passa med lite parkhäng nån helg? Picknick, fika, glass eller vad som nu passar i solen.

• Mandeya

Hej! Jag är också intresserad! Har två barn, bor på Söder. Parkhäng låter som en bra idé!

Svar på tråden Fler vänner i Stockholm?