• Clear1

Ensamma mammor/föräldrar i Malmö?

Finns det någon annan relativt nybliven ensam mamma/förälder i Malmö?
    Jag har en liten tjej på 4 månader, och skulle vilja träffa lite fler mammor/föräldrar i min situation! Jag känner INGEN ensam mamma eller pappa, och det hade varit både trevligt och skönt att träffa någon annan att prata med.
    Andra familjer där man är två föräldrar lever ju inte riktigt i samma situation..

Finns det någon grupp eller möten i Malmö? Någon som vet?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-25 23:30
    Fortfarande inget nytt om Ensamma föräldra grupper i Malmö. är vi verkligen så få?
    Är det någon som skulle vila vara med i en sån grupp? Träffas nångång i månaden? Jag organiserar gärna något!
    SKRIV!!!!!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-20 16:58
    Fortfarande mammaledig ensam mamma! Letar ensamma föräldrar att fika/promenera/prata med i Malmö området!

• Svar på tråden Ensamma mammor/föräldrar i Malmö?
  • Jess1

Ja det får vi göra:) när passar dig bäst ?

• Sara 426

Hmm.. Den 15e passar mig! Då sommarkortet börjar gälla! :) dej då ?

• 0N0

Hej, kan man vara med här. är också ensam mamma till två. 

• Sara 426

heej heej ! Jag är i Malmö idag tills i morgon ! kan träffas antingen i morron eller på söndag =) mitt nr är 0720329803, hör av er om ni är sugna på fika !

• Sara 426
    Jess1 skrev 2012-06-05 13:13:58 följande:
    Ja det får vi göra:) när passar dig bäst ?
    Jess1: kan du träffas på söndag ? den 17e ? jag och "0N0" Hade tänkt ses då =) skulle vara kul om du också kunde följt med =) 
  • Sara 426

jag har skrivit mitt nr i tråden så det är bara att hojta till om och när du vill å kan ta en fika =) 

• Clear1

Hej hej igen..
    Någon som vill ta en fika/picnic i parken nästa vecka?
    Hade varit kul att få lite nya ensam mamma vänner!!

• Sara 426

Hej hej jag och N0N har redan träffats! Vi ska träffa jess1 någontgång nästa vecka .... Hade varit kul om du också kunnat träffa oss :)

• HN76

Hej,

Har postat texten nedan i fler trådar, fiskar efter napp Glad  

Jag letar efter något liknande, har en 3,5-åring 50%... De flesta man umgås med är par med barn. Kunde vara trevligt att träffa andra i liknande situation! Jag och sonen bor i Lund, men jag ligger och kör till Malmö hela tiden då jag jobbar där.

Vem vill sés i sommar?

/Henrik

• Clear1

Jag har "sommarlov" med min lilla, har möjlighet närsom denna veckan/helgen, och sen efter den 16e Juli fram till loppan skolas in på dagis den 23e!

• anna1103

Hej,
    Postade just om samma ämne i en annan tråd .. flyttar tillbaka till Malmö i augusti med 1,5 årig dotter efter ett års utlandsvistelse. Känner i princip inga föräldrar i Malmö alls, vare sig par el andra singlar så jag är jättetacksam för tips om nätverk eller aktiviteter för ensamstående föräldrar och deras barn.
    Anna   

• Clear1

kolla Fryshusets aktiviteter "barn till ensamma mammor" i Malmö.

Annars så är min tjej över 1år, och jag får gärna fler mamma vänner och dottern kan inte få nog nya kompisar :) 

Svar på tråden Ensamma mammor/föräldrar i Malmö?