Vad är det för fel på mej?
Jag och min sambo har vart tillsammans i snart 2 år, jag älskar honom över allt annat, han är den finaste som finns. och jag skulle inte kunna vara utan honom i mitt liv. Men nu är det såhär, jag tycker det är jobbigt att ha sex, det är inte pga honom utan jag var så innan jag träffa honom. Jag blir för rastlös om man säger så. Dom första minuterna står ja ut, sen vill jag bara att det ska vara över. Jag fattar inte. Det känns som om jag inte har tid för att ha sex. Det är så svårt att förklara, det är jätte skönt när vi har sex. men det känns som om jag ligger där som en halv död fisk. och bara väntar på att det ska bli klart. 9 av 10 ggr :(
Jag försöker få honom att gå direkt "pang på" för jag vill inte ha förspel, för då tar det hela längre tid.
Jag avskyr mej själv för det här. Det värsta är att vi försöker få barn och har gjort det i ett år. Men ingenting har hänt, nu känns det som att det är mitt fel bara för att jag inte är på samma nivå som man ska vara när man har sex.
Jag vet inte vad jag ska göra längre, jag känner att sex är något jobbigt och drygt.
Hur får man tillbaka gnistan?