• von Brev

Hur tråkig är du?

Hur många rätt fick du? Passa på och läs min egen lilla Vecko-Revyn-analys också.

Inga rätt svar: Innerst inne bor det en liten tråkmåns, men inte utåt. Försök vara lite tråkig ibland så blir saker och ting roligare.

1-3 rätt svar: Du är en liten tråkmåns ändå. Stäng av teven och hitta på lite mer.

4-6 rätt: Gäsp, nog är du minsann ganska tråkig. Prova att tacka ja nån gång, se vad som händer.

Fler än 7 rätt: Jättetråkig! Omöjligt fall. Hej då.

;) Högst vetenskapligt test är detta...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-26 14:54
    Vad synd. En fråga är fel, den med maskeraden.

Quiz
    Du måste logga in för att besvara ett quiz.
  • Svar på tråden Hur tråkig är du?
  • Yugen

2 av 10, jag är ju tråkig men jag har lätt att se humor i saker och ting, i sinnet är man nog barnslig men inte är man "party".

• angeiica

hur man kan bli tråkig för att man föredrar idol framför antikrundan (kärringvarning?) eller för att man börjar fnissa när någon "släpper sig" ?

• angeiica

eller, jahaaa... nu fattar jag ^^

• Lenora

Hur gör det en roligare av att stryka sina trosor eller att klaga på kompisars email?

• AlexanderBubben
    Unitard skrev 2011-09-28 21:57:40 följande:
    Kalla mig tråkröv men TP är skitkul och dokusåpakändisar är patetiska.
    Här är en till tråkröv som älskar TP och hatar dokusåpor!
  • Ketzzi

6 rätt > Gäsp va jag är tråkig *L*

This is what I`m made of. You can hate but never break me.
  • MattssonE
    Unitard skrev 2011-09-28 21:57:40 följande:
    Kalla mig tråkröv men TP är skitkul och dokusåpakändisar är patetiska.
    word!
  • slapback

7 av 10 och ja, jag kan nog vara ganska tråkig emellanåt men det beror på vem man frågar... I mitt lika tråkiga sällskap så är jag ruggigt rolig. :)

• cloudberry79

Omöjligt fall Fast, jag anses som väldigt rolig och underhållande bland mina vänner, kanske för att de flesta där också hellre ser antikrundan än idol och TP är ju skitkul när man kan svara på frågorna

Måste man vara en tweenie för att vara rolig? (Typ gilla Idol, leka med barbies i smyg och tro att Robert P är gud?)

If you love me - please don't feed me!
Svar på tråden Hur tråkig är du?