Jag är i exakt samma situation som dig. Det värsta är att jag var ute med en kollega i lördags och det slutade med lite hångel och jag sög av honom. Vi är båda upptagna och det är sååå sjukt att jag gjorde det, men jag var så "tvungen"! Risken finns ju att det händer igen, men jag har ju behov med?
Inga moralpredikningar tack - har ni inte varit i samma sits så vet ni inte hur det känns heller. Jag har haft sex en gång på ett år. För ett par månader sedan så kunde jag ändå räkna det till två tillfällen - men i Mars hade vi sex senast och innan dess i juli.. Sist fick jag ändå tvinga mig till det mer eller mindre..
Vi har pratat, men han vill inte snacka om det och säger bara att han visst vill ha sex å att han fortfarande tänder på mig - men sexet avtog när vi flyttade ihop. Vi har varit ihop i 2 år och han älskar mig och vill ha en framtid tillsammans med giftemål och barn. Men vill jag verkligen leva sexlöst!?
Han skyller på att han är trött och han "fixar" aldrig till sig. Kanske handlar det om hans självförtroende då han gått upp i vikt och inte tränar, men han kan inte prata om det alls! Innan vi flyttade ihop experimenterade vi lite och vi hade så sjukt bra sex!
Hittade en penispump för ett år sedan, men han blev bara sur för att jag hittade den och sa att "han å en kompis köpte varsin på skoj". Tror inte så var fallet riktigt.. Ser ju att den är använd med..
Vad f*n gör man!? Jag måste ha sex - jag blir sjukt galen och mår inte bra av att inte få den typen av bekräftelse!