• Jakob Moström

Enkätdeltagare sökes - Livsåskådning

Hej!

Jag heter Jakob Moström och studerar sista terminen på psykologprogrammet vid Stockholms universitet. Jag söker deltagare till en enkätundersökning som görs inom ramen för min examensuppsats. Jag har tidigare postat en intresseförfrågan för detta (ni som redan anmält intresse kan strunta i denna efterlysning - ni får länken via mail). Nu är enkäten klar och alla är välkomna att delta.

Enkäten handlar om livsåskådning och mitt intresse gäller dig som människa och förälder. Min förhoppning är att du kommer att uppleva enkäten som väl investerad tid. Att det blir en möjlighet att stanna upp en stund och tänka på frågor som du kanske sällan hinner reflektera över i din vardag. 

Deltagandet är frivilligt och anonymt. Enkäten tar ca 10 minuter att besvara. Klicka på länken nedan så kommer du till enkäten. Observera! Fyll endast i enkäten en gång / person.

Har du frågor om undersökningen är du välkommen att mejla eller ringa mig. 

Tack på förhand och vänliga hälsningar!
    Jakob Moström
    Länk till enkäten:

https://docs.google.com/spreadsheet/viewform?formkey=dGxJVm1wQjVidHVGZ2ZEZnBhSGlScmc6MQ

Kontaktupgifter
    Mail: [email protected]
    Tel: 070-255 99 27 

• Svar på tråden Enkätdeltagare sökes - Livsåskådning
  • Decembra

done :)

٩(-̮̮̃-̃)۶ Mamma till två gossar, -06 & -08 ٩(-̮̮̃-̃)۶
  • Decembra

Och lycka till med arbetet! :)

٩(-̮̮̃-̃)۶ Mamma till två gossar, -06 & -08 ٩(-̮̮̃-̃)۶
  • MrsLondon

Gjorde enkäten.   Men vad har livsåskådning med Gud att göra?   Trodde det skulle vara tankar om livet och syn på liv, inte hur man ber =)  Men lycka till med arbetet!

// London

Svar på tråden Enkätdeltagare sökes - Livsåskådning