• Anonym

Hur känns det för er killar när ni sprutar?

Jag som tjej vet ju hur det känns för oss när vi får orgasm. Men hur känns det för er? Någon som vill beskriva? :)

Sen undrar jag en annan sak. Min kille säger att det är som skönast att spruta i tjejens mun. Men hur kan det va skönare? Det borde väl kännas som att spruta på vilket ställe som helst, eller? 

• Svar på tråden Hur känns det för er killar när ni sprutar?
  • Anonym (sprut)

Jag känner i hela pungen och sen går det ner i benen, och det är väldigt skönt att spruta i tjejens mun.

• Charlie Bravo

Att spruta känns....bra. Som att skita fast med snorren ungefär.

Själva känslan är den samma vare sig du sprutar i en runkstrumpa eller i munnen på en tjej, men killar går ju igång på det visuella så därför är kombinationen syn+känsla med till att göra upplevelsen mer intensiv.

• Anonym
    Charlie Bravo skrev 2011-09-29 12:31:32 följande:

Själva känslan är den samma vare sig du sprutar i en runkstrumpa eller i munnen på en tjej, men killar går ju igång på det visuella så därför är kombinationen syn+känsla med till att göra upplevelsen mer intensiv.
    En runkstrumpa?
  • Charlie Bravo
    Anonym skrev 2011-09-29 12:34:10 följande:
    En runkstrumpa?
    Är precis det som det låter som. En strumpa som man runkar i. Spelar inngen roll om det är en vit tubsock eller en Lacoste. Bara att trä över snorren och sätta igång. Perfekt om man ligger i soffan och ser på Aktuelt och inte vill hålla på och kladda eller gå på dass.
  • Anonym
    Charlie Bravo skrev 2011-09-29 12:31:32 följande:

Men jag menar... för mig känns det som att hela underlivet drar ihop sig... typ... känns det så för er med? Och sen.. vad är en runkstrumpa?
  • Anonym
    Charlie Bravo skrev 2011-09-29 12:37:02 följande:
    Är precis det som det låter som. En strumpa som man runkar i. Spelar inngen roll om det är en vit tubsock eller en Lacoste. Bara att trä över snorren och sätta igång. Perfekt om man ligger i soffan och ser på Aktuelt och inte vill hålla på och kladda eller gå på dass.
    Den är där för att fånga kladdet eller för att höja känslan?
  • Anonym
    haha låter praktiskt ;)
  • Anonym (Lisa)
    Runkar du till svältkatastrofer,  inbördeskrig och allmänt elände?
  • Anonym

För mig känns det som en sammandragning i sädesblåsan och drar ihop för den väntade sprutet. Man känner när satsen ska komma genom urinröret och det dras ihop vid roten av snoppen och sen sprutas den ut i det fria eller i musen. Så känns det för mig.

• Charlie Bravo
    Anonym (Lisa) skrev 2011-09-29 12:39:31 följande:
    Brukar vänta till väderprognosen och sporten om det nu är runt kl 21 som lusten faller på.
  • Anonym (Lisa)
    Charlie Bravo skrev 2011-09-29 12:52:01 följande:
    Brukar vänta till väderprognosen och sporten om det nu är runt kl 21 som lusten faller på.
    Sprutar du extra skönt vid högtryck då?
  • Anonym
    Anonym (Lisa) skrev 2011-09-29 12:39:31 följande:
    Skrattande
  • Flashbulb
    Anonym skrev 2011-09-29 12:26:40 följande:
    Jag som tjej vet ju hur det känns för oss när vi får orgasm. Men hur känns det för er? Någon som vill beskriva? :)

Sen undrar jag en annan sak. Min kille säger att det är som skönast att spruta i tjejens mun. Men hur kan det va skönare? Det borde väl kännas som att spruta på vilket ställe som helst, eller? 
    Din kille är porrfilmskadad. Han lär väl också säga att det är skönast när du sväljer...

För mig känns det som en vulkan som ska spruta ut sin lava. Benen skakar och ibland är jag nära att svimma faktiskt, det är riktigt skönt. Sedan kommer man och det är lite synd att det varar så kort tid för det är skönt att spruta.
  • Studentpappa

Suger tjejen samtidigt är det skönare att spruta i munnen än om du runkar.
    Samma sak om du knullar eller runkar det är skönare att spruta i musen.
    Varför borde vara uppenbart då stimulit av ollonet är större/mjukare/blötare än vid en runk.

• Anonym (Kille 18)

Beror på, om jag knullar en tjej tycker jag att det är jätteskönt att spruta på hennes tuttar.
    Runkar jag själv brukar strålarna landa på min haka 

• Kontakt

Till ts.
    Hur det känns kan skilja lite på från gång till gång, men som skönast är det när jag har sex med frugan å är riktigt kåt, spelar ingen roll ifall hon suger eller om vi knullar, men det bygger upp en god känsla sakta och börjar ifrån tåna å går upp i benen, det är som skönast precis innan det sprutar, det påminner lite av en nysning, efteråt blir jag helt avslappnad.
    Gillar du att bli slickad?

• Anonym (Sverker)

Att få orgasm känns känns som pulserande sammandragningar och lustförnimmelser. Antar att just orgasmen har en del likheter mellan könen.

Att spruta inne i henne är det bästa. Hela belöningssystemet går igång vilket skapar ett kvarvarande välbefinnande. Föredrar inte att komma i munnen då mitt ollon blir så känsligt just när jag kommer. Gör det ibland ändå när hon ber om just det. 

• Anonym (Missför-stånd)

Angående att spruta i munnen:

Det är primärt inte själva grejen att komma i någons mun som är grejen, det är att ollonet är så känsligt vid orgasmögonblicket och att orgasmen förhöjs pga munnens, läpparnas och tungans förmåga till finkänslig stimulans. I andra hand att det är psykologiskt härligt med någon som tar emot satsen i sin mun, bekräftande på nåt sätt.

• lillsnorre

Tror varken män eller kvinnor kan förklara hur det känns...
    Men som man kan jag göra ett försök 🙂
    Man känner att det är på gång o sen blir det som en samandragning runt kuken o prostatan.. Sen känner man hur hela paketet pumpar ut sperman o det går som en våg med "ström" genom kroppen..
    När jag kommer/kommit får jag "ståpälls" på överkroppen..🙄🙂
    Sen är det för sinnet skönare att spruta så man ser det.. tex på bröst,mage,ansikte lr rumpa.. i musen "försvinner" den bara.. 😁

• Meddelande borttaget
Svar på tråden Hur känns det för er killar när ni sprutar?