Jag har gjort så jag förlorar den jag älskar...Vad är det för fel på mig? Hjälp!!
Jag vet att jag är helt jävla körd.. Hmm kom på mitt beteende idag och funderar på vad det är för fel på mig.. Jag är elak ibland som att om jag säger såhär, älskar hon mig ändå eller om jag gör såhär...älskar hon mig ändå..?
Jag vill även tillägga en sak som händer i min hjärna.. Om jag gör så här eller säger såhär..Kommer hon lämna " överge" mig då.. Pratade med en kvinna på soc idag som har arbetat med mig sen jag var liten det var då jag kom på det..
jag har Växt upp med missbrukar föräldrar och har sett både det ena och det andra i hela mitt liv fram tills jag träffade mina barns mamma.. Först då tog jag avstånd från alla..
Jag har sett min pappa slå min mamma så många gånger och att han slagit mig har väl inte gjort saken bättre..Jag är livrädd för att bli som han, det otäckaste är att jag har hans temperament.. Ingen najs grej..Jag fick en avsågad hagelbössa när jag var 12 och han skulle in på kåken och han sa att jag skulle ha den och ta hand om mamma. jag visade mamma den och hon gjorde sig av med den.
Jag har sett så mycket skit och fått uppleva så mycket otrygghet att jag inte ens önskar min värsta fiende detta..Jag tror han satt inne sammanlagt 24 år av sitt liv och när han var ute var jag alltid rädd och orolig..Dom kunde lämna mig i dagar och några gånger ringde jag själv när jag var liten till polisen och undrade om dom sett mina föräldrar..
Jag undrar om jag har en diagnos?
Det är så jävla jobbigt att inte kunna lita på någon som i detta fallet men jag har ju börjat se ett mönster i mitt beteende.. Jag är väl ganska normalt trygg i mig själv och jag är en god man och förälder JAG älskar verkligen att vara glad och busig..om man bortser från humöret då och då..Men det blir bara om jag blir provocerad till det..som tur är..Men det är jobbigt när jag väl faller så faller jag.. Har haft ett 7,5 årigt förhållande bakom mig med mina barns mamma och 3 år och 1 månad med den jag älskar.. Jag har inte haft planer på att lämna någon av dom men det är ju så korkat när jag säger att jag gör slut när jag känner mig osäker.. Det är ju mönstret varför säger jag så?!! Jag vill ju inte göra slut hmm..
Just nu önskar jag bara att jag kunde spola tillbaka tiden..hmm.. Då jag var lycklig och trygg med den jag älskar.. Jag låter henne vara så gott jag kan men jag bara önskar att hon kunde ge mig något..eller gett även om det är egoistiskt av mig att tänka så..Men ärligt hur många i ett förhållande behöver inte få känna sig behövd, välkommen, delaktig och älskad för bara den man är?..
Jag vill verkligen få hjälp med detta men i den staden jag bor i finns ju för fan ingen man kan få hjälp av.. Vårdcentralen suger här..Jag vill gå till botten med allt detta en gång för alla men hur?..
Jag hade verkligen tänkt mig en framtid med denna kvinna som jag fallit för så det blöder i mitt hjärta när jag inte har hennes trygghet vid min sida..Sjukligt kanske ja.. Men så är det och jag har ju varit där för henne..
Sitter bara och önskar jag fick ett sms där det står.. Älskling jag är inte arg på dig kom till mammi allt ska bli bra bara vi kämpar tillsammans..
Suck..
Hon messade att hon var jätte arg på mig idag och jag sa att va inte det men sen ångrade jag mig och skrev va det bara du älskar mig..Jag är en jävligt komplicerad kille kanske hon inte reder ut mig men jag hoppas hon en dag ska förstå hur allt detta har känts för mig.. Att motvilligt behöva flytta från den man älskar och det var inte för våran kärleks skull inte från min sida och hon sa detsamma till mig.. Vi har det jävligt bra om jag lägger upp ett måttband på 1 m så har vi det 80 cm bra det är inget dåligt resultat..
Jag hoppas bara det ska bli bra igen fy fan jag är så jävla dum i huvet och bara gråter..Men jag ska aldrig mer släppa in någon i mitt hjärta...Det finns bara en och det är henne jag vill leva klart mitt jävla piss liv med och försöka göra det så bra som möjligt för oss och våra barn...