• Engelvinge

Bor du tillsammans med barnets pappa/mamma?

Hej!

Bara lite nyfiken hur folk har det egentligen. På min förskola är det 2 föräldrar av 15 som separerat. har inte så mycket annat att jämför med, så kul om folk vill rösta och även berätta hur gammalt barnet var (OM) ni har separerat.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Bor du tillsammans med barnets pappa/mamma?
  • mamma2kids

nej vi bor inte tillsammans och är inte ihop.det är"öppet hus"systemet här.som förra veckan hade han barnen 4 eftermiddagar av 7.som går ju i skolan dagtid.fungerar oftast bra.

• sallybuse

Ja jag bor med min man och de har jag gjort i 34 år.Och´de har alltid funkat bra.

• Majsan70

Ja jag bor i hop med yngsta barnets pappa. Hon är 8 år gammal och vi har varit tillsammans i 9 år. För 9 år sedan separareda jag från pappan till mina stora barn så jag passar inet riktigt in i något här.

• LinnV

Jag kan inte svara för jag har min dotter varannan vecka och bor tsm med min sons pappa.

• wity

Ja, vi bor tillsammans! Hjärta

♥ Tyra 031010 ♥ Wilhelm 050628 ♥ Alvin 100826 ♥
  • Elli47

Ja vi bor ihop och har gjort så sen 1999. Barnen är födda 2000 och 2002.

• SweetCarro1980
    Nej vi har vårdnadstvist så jag vet inte hur det kommer se ut.
  • mia maria

Inget av alternativen, eftersom jag är helt ensam med mina barn, både vad gäller vårdnad o övrigt.

Kanske tråden bör flyttas från "Ensam förälder", annars så kommer du snart enbart att få svar från just ensamstående föräldrar!

• April barn

Jajjamensan det gör vi Cool

Marcus 8 December 2010 ♥ 3 560g & 55cm kärlek ღ
  • Madja82

Annat: Nej vi bor inte ihop, vi har delad vårdnad, och sonen träffar sin pappa varannan helg.

Storebror 051114, Lillasyster 100825
Svar på tråden Bor du tillsammans med barnets pappa/mamma?