provar nu bisolvon(hoppas på +)
börjar nu min första dag på bisolvonkur.håller tummarna för att det ska lyckas.är det någon som har provat akupunktur (hormonstimulering)?
börjar nu min första dag på bisolvonkur.håller tummarna för att det ska lyckas.är det någon som har provat akupunktur (hormonstimulering)?
Vad gör bisolvonet? Ökar det chansen att bli gravid??
det sägs att flytningar som är innan ägglossninen blir tunnare...lättare för spermierna att ta sig fram..men då är det viktigt att man har tjocka flytningar.men här provar vi alla alternativ..går det så går det..
Jag har ätit Bromhexin båda gångerna, å det tog sig på första försöken
bromhexin?? är det hostmedicin eller vad??
samma sak som bisolvon, fast ett annat namn
tack!! roligt att höra att det funkade..hoppas det funkar för mig med nu..
Har ni haft flytande eller tabletter. Bromhexidin finns i tab??
tabletter...
Tror jag tog 1 (eller var det 2?) per dag...
jag tog flytande bisolvon..10-15 ml från först mensdag till ägglossningsdag..
Man tar inte efter ÄL?
Nej... Ingen vits,
Okay tack!! Jag ska prova.
Vågade inte. Eftersom jag äter pergo. Men hoppas att det tar sig ändå!
Jag har inga bevis på att det fungerar men jag det enda vi gjorde annorlunda vid det frysförsök våra barn blev till på mot alla de andra misslyckade försöken var att jag åt 1/2 barnalbyl om dagen 2 veckor innan tillbakasättningen. Såg det på ett reportage om barnlöshet på nyhetsmorgon för länge sedan så jag tänkte att det inte kunde skada att försöka, det skulle tydligen ha någon förtunnande effekt på sekret.
Jag tror iallafall att det var det som gjorde susen för oss för den gången blev våra älsklingar till.
Lycka till med allt. Kramar