Present till 15 årig dotter
Behöver tips på vad jag ska ge min dotter som blir 15 år!
Behöver tips på vad jag ska ge min dotter som blir 15 år!
En snygg klocka, trippeltång om hon har långt hår, kläder, smycken, presentkort, någon elektronik-pryl, kamera telefon eller liknade, vet ju inte vad du tänkt för prisklass :)
Tack för tipsen. Hon önskar sig en navelpiercing! Vet inte riktigt hur jag ställer mig till det!
Pengar, biobiljetter, kläder, ny mobil/laptop om ekonomin tillåter.
Ts, ett tips.. Ta med henne till en riktig piercare och låt henne ta hål i naveln.. Jag ville också ha det när jag fyllde fjorton men fick det inte, så jag och mina vänner gjorde det själva. Har åtta piercingar varav fem egengjorda, det värsta jag gjort i mitt liv!!! Om jag bara väntat.. Vet ju inte hur din dotter är men jag var allt annat än mammas ängel under de tidiga tonåren och trotsade gärna med lite piercingar etc.. En navelpiercing syns ju trots allt inte, så du behöver bara vara medveten om att hon har den men ser den sällan :) dessutom kommer du nog tycka det är rätt snyggt ;) och om du går med på det sen så kan du ju köpa något fint hängande, (brukar vara populät), navelsmycke och ge henne den dagen hon fyller år och sen säga att hon får ta hål i naveln, det kan vara roligare än att skriva det på ett kort eller att ge ett presentkort :) lycka till i alla fall! Uppdatera gärna med vad det blev :)