• itq

mammalediga i halmstad med omnejd

Hej på er!

jag undrar om de finns några mammor eller blivande mammor i halmstad eller runt om som skulle vilja ses?
    jag är gravid i v. 34 och har en 3åring sen tidigare.
    sen i augusti månad har jag gått hemma och varit sjukskriven, de börjar bli väldigt långsamt nu.

så finns de någon i samma sits så tveka inte, utan hör av er =)

//Ida 

• Svar på tråden mammalediga i halmstad med omnejd
  • JoSoo90

till hallandsposten
    på götekalsson tror jag det e :)

Det finaste <3 vi gjort!
  • julibäbis

Hej hej:) jag har en dotter på 6 mÅnader och träffar gärna andra mammor,långtråkigt många dagar! Hur har allt gått för er i mammarollen? :)

• Zaarah1984
    julibäbis skrev 2012-01-31 00:29:39 följande:
    Hej hej:) jag har en dotter på 6 mÅnader och träffar gärna andra mammor,långtråkigt många dagar! Hur har allt gått för er i mammarollen? :)

Hej och välkommen! Grattis till dottern Jag fick en dotter den 16 december och känner att jag nog inte riktigt fattar alla dagar att hon är min bebis Men vi börjar hitta rutiner nu och det är skönt. Hur går det själv?
  • JoSoo90

Hej :) Min son föddes den 8 November tycker att man ha börjat komma in i allt nu fast det e mycket när man ska iväg och så :)

• Zaarah1984

Visst är det. Jag försöker komma ihåg allt inför att vi ska in till stan om några timmar. Jobbigt om man glömmer blöjor och liknande, har ju en kräkbebis så ombyte måste med

• julibäbis

Ja skötväskan blir ju inte mindre ju äldre de blir :P vad brukar ni hitta på med på dagarna? :)

• Zaarah1984

Promenader och sen är det väldigt lugnt. Känner inte så många i Halmstad, och bara en som har barn så tar det bara lugnt hemma men idag ska vi in till stan och träffa några andra mammor härifrån fl. Har ni varit på föräldragrupp?

• JoSoo90

Samma här gör inte så mycket om dagarna, promenader hälsa på släckten ha bara en som e i min ålder som har barn..
    Aa det här vi Ni då??

• Zaarah1984

Det är inte tillräckligt många barn som fötts här i Åled så det dröjer innan det blir föräldragrupp.

• julibäbis

Känner inte heller så värst många mammor, vi borde kanske slå ihop en träff då? :) gå ihop och fika eller nått? :)

• EnsamståendeMamma

Hejsan allihop! =)
    En bit ifrån så kanske inte är så lätt för mig att ta mig dit när som helst, men kanske är det någon som bor närmare Falkenberg?
    Jag har en dotter som blir 4 i sommar. 
    Hör av er. =)  

• Zaarah1984
    EnsamståendeMamma skrev 2012-02-27 00:25:12 följande:
    Hejsan allihop! =)

En bit ifrån så kanske inte är så lätt för mig att ta mig dit när som helst, men kanske är det någon som bor närmare Falkenberg?

Hör av er. =)  

Hej!

Jag bor visserligen i Halmstad, har en dotter på 2 1/2 månader men de veckorna jag har bilen kan jag tänka mig en utflykt. Behöver öva på att åka iväg med dottern. Är det alltid lika jobbigt i början?
    julibäbis skrev 2012-01-31 16:24:51 följande:
    Känner inte heller så värst många mammor, vi borde kanske slå ihop en träff då? :) gå ihop och fika eller nått? :)

Ska vi hitta på något nån dag? Jag känner att jag mest går hemma och skulle gärna göra något mer om dagarna än att ta promenader
  • Zaarah1984
    Hejsan allihop! =)

Hör av er. =)  

Hej!

Jag bor visserligen i Halmstad, har en dotter på 2 1/2 månader men de veckorna jag har bilen kan jag tänka mig en utflykt. Behöver öva på att åka iväg med dottern. Är det alltid lika jobbigt i början?

Ska vi hitta på något nån dag? Jag känner att jag mest går hemma och skulle gärna göra något mer om dagarna än att ta promenader
  • Zaarah1984
    Hejsan allihop! =)

Hör av er. =)  

Hej!

• EnsamståendeMamma
    Zaarah1984 skrev 2012-02-27 01:55:15 följande:

Hej!

Så trevligt! =)
    Vad mena du med "är det alltid lika jobbigt i början?"

Själv har jag tyvär inte haft råd att ta körkort så därför blir det lite svårt att åka så långt ifall ni tex planerar in mitt i veckorna i Halmstad... Hade man haft bil & körkort så är det ju bara att åka när man känner för det utan att passa de där tider med tåg & buss som går när de själva känner för det.. =P haha

Sökte på Falkenberg här innan, men det var trådar som var ett par år gamla.     
  • JoSoo90

I början va det lite jobbigt tyckte jag när allt skulle med mm men nu har man kommit in i det :D ha det i huvudet som när man lämnar dörren ska påånbok nycklar mobil med och nu e det samma med lille gubbens grejer tycker jag :)

• Zaarah1984

Övning ger färdighet brukar det väl heta

Kan förstå att det är lite omständigt att åka buss och sen tåg. Det tar ju lite tid.

Svar på tråden mammalediga i halmstad med omnejd