• Anonym

Mindre lust.

Jag och min man har varit tillsammans i 11 år, vi har tre barn tillsammans och snart ett till.. Jag har alltid älskat sex, men för 5 år sedan var min man otrogen och efter det har min lust minskat lite. Vi har jobbat på vårat förhållande sen det hände och vi gifte oss i sommras. Men sen efter det så har vi nästan aldrig sex, jag är gravid och kanske är det de som gör att jag inte har så stor lust längre. Sen tar inte min man så mycket insiativ längre, så nu har jag brjat fundera på om han är otrogen. förstår inte annars hur han ska klara sig utan sex.. Någon som känner igen sig. jag vill inte fråga heller, för man ska inte dra upp otroheten efter så många år... Tuvärr blir det ju att man blir lite misstänksam efter ett sånt svek...

• Svar på tråden Mindre lust.
  • Anonym

Har ni båda gått vidare från otroheten? Verkar ju inte som om du riktigt har gått vidare och glömt det? Hur kommer det sig att ni skaffar ytterligare ett barn när ett förhållande inte är speciellt bra???

• Anonym

Vi har gått på familjerådgivning m m och gjort massor för att jag skulle hitta tillbaka till min man och kunna lita på honom. Jag litar på honom men inte till 100%, jag brjade älska honom igen. Vi har det otroligt bra annars tillsammans och hjälps åt med allt, vi jobbar båda två och har det bra. Det är just på sexfronten som jag har börjat fundera,  när jag pratar med min man säger han bara att han inte heller är så sugen, då han jobbar ganska mycket...

• Trivelina73

Skulle då fråga dig att vad säger din magkänsla? Den där magkänslan brukar ju vara så duktig på att ha rätt.

Svar på tråden Mindre lust.