• Emmaelisabeth90

Kär i samma kön utan att behöva vara homo?

Jag är en tjej och det är som så att jag har en vän som jag har varit lite sisådär kär i. Iallafall vad jag tror att jag har varit lite grann, men jag skulle dock inte vilja vara lesbisk och aldrig kunna ha sex med nån tjej alls, mår bara illa av tanken. Ändå kände jag lite sisådär små kär i henne. När hon blev tillsammans med sin kille blev jag svartsjuk, när hon pussade mig på munnen när vi var på fest och var fulla så ville jag att hon skulle pussa mig igen och det var inte för att jag bara hade druckit för jag var ganska så klar i huvudet ändå. Jag ville att hon skulle pussa mig på munnen dagen efteråt också. Jag skulle som sagt aldrig kunna vara tillsammans med en tjej, men för henne har jag känslor som jag inte har för andra nära tjejkompisar.

• Svar på tråden Kär i samma kön utan att behöva vara homo?
  • lykantrophona

Får se om jag förstått det rätt...

Du har romantiska känslor för henne, men du vill inte ha sex med henne. När ens romantiska läggning och sexuella läggning inte matchar så kan man prata om man exempelvis är heterosexuell men biemotionell. Eller vilken kombination det än må vara.

Svar på tråden Kär i samma kön utan att behöva vara homo?