WTF?!
Jag har varit gift i 28år med en tjej. Dom sista 4,5 åren så har jag haft ett förhållande vid sidan av med en annan tjej. Förra sommaren skulle tjejen till USA för att läsa en termin, gör slut med mig och jag blir förtvivlad över detta. Accepterar till slut och bestämmer mig för att fortsätta med frun som om inget hade hänt. Efter några veckor börjar nu tjejen som nu är i USA att ringa varje dag till mig. Jag blir så klart glad och till slut åker jag över till USA för att träffa henne, vi bestämmer oss för att fortsätta vår relation, med den skillnaden att jag nu lovar att skilja mig. Jag är på det klara med allt vad det kommer att innebära men är lite tvekande till tjejen eftersom hon 2ggr på kort tid försvunnit i några dagar och när hon väl dyker upp igen så gör hon slut. Hör till saken att i USA så säger hon att hon aldrig kommer att lämna mig igen...osv, osv!
2 månader efter att jag har kommit hem från USA så ska jag åka till Afrika för några månader för ett jobb. Jag kan inte bara lämna in skiljsmässopapprena och sen sticka till Afrika, riktigt så enkelt är det inte...
Under tiden som jag är i Afrika så skickar vi länkar på olika lägenheter etc till varandra, tjejen kommer ner till Afrika och allt är kanon. 14 dagar efter att hon har åkt hem så ska mina barn och fru komma ner till Afrika för semester och det sista vi gör ihop som en familj. När tjejen som sedan första dagen vetat om att jag är gift, nu får reda på att det inte bara är mina barn som kommer ner för semester utan även min fru så skickar hon ett sms om att det är slut.
Familjen åker hem och jag pratar med tjejen som säger att hon älskar mig och saknar mig och förstår inte varför hon reagerar som hon gör. Men hon vill absolut inte vara tillsammans med mig mer, punkt.
Nu har det gått 6 månader, tjejen ändrar sig absolut inte. Mina känslor för min fru har varit borta eftersom jag verkligen älskar den här tjejen, så jag skiljde mig ändå, precis som jag sagt att jag skulle göra. Har pratat med tjejen dom första 5 månaderna, men det ät totalt menigslöst, tvärtom så känner jag mig bara mer och mer förolämpad och jag känner inte igen den här tjejen längre på hennes beteende. Så jag har lagt av med alla försök till kontakt med henne efter att jag skrev 4 jävla brev som skulle förklara allt, inget svar så klart. Det enda hon säger i stort sätt är att jag kommer att hitta lyckan igen. Vid ett utbrott så fick jag veta att jag kväver henne, är kontrollerande...men det sista året så har vi träffats i tre veckor, varav vi var tillsammans från slutet på oktober till mitten på mars i år.
Resultatet är att jag har skiljt mig, mina barn pratar inte med mig, förmodligen så måste jag sälja huset för att lösa ut min fru, har ingenstans att ta vägen, sa upp mig från mitt jobb för att komma tillbaka till Sverige och leva med den här tjejen. Vännerna har sagt upp bekantskapen. Det är inte så muntert alla gånger....
Jag får inga svar på vad som har hänt, fattar ingenting och går hos psykolog varje vecka men begriper inte ett skit....
Och i fredags så fick jag veta att hon har börjat dejta en kille som hon känner sedan förut....