• Nirosha

Vi har fått en liten flicka! (Sri Lanka)

I onsdags eftermiddag kom det magiska samtalet som vi har väntat på så länge!! Vi har fått en underbar liten flicka på 3 månader som väntar på oss:))))))
    Vi åker redan på lördag 22/10. Så nu det kaos i huvudet, massar och planera och göra MEN sååååå roligt! Är så lycklig så jag vet knappt vart jag ska ta vägen.

Så till alla er som väntar, det är värt all väntan + lite till!!

//Ulrika och Gustav

• Svar på tråden Vi har fått en liten flicka! (Sri Lanka)
  • Miss TN

Stort GRATTIS!

Vi vet hur ni känner er nu då vi fick bb för precis en vecka sen och åker till Bolivia på fredag. Är borta 10 veckor, hur länge blir ni borta?

Är hur mkt som helst att göra nu och vi förstår nog inte riktigt det ännu. Vi har blivit föräldrar till en liten flicka på  1 år.

Kram

• Nahoj23

Grattis!
    Vad härligt!
    Hur länge har ni väntat på barnbesked?
    Vi funderar på Sri Lanka....

• ViljaDrömma

STORT STORT Grattis!!!!!!

Så härligt, har följt dig på FL och väntat på just den rubriken!

• Nirosha
    Miss TN skrev 2011-10-18 08:57:27 följande:
    Stort GRATTIS!

Vi vet hur ni känner er nu då vi fick bb för precis en vecka sen och åker till Bolivia på fredag. Är borta 10 veckor, hur länge blir ni borta?

Är hur mkt som helst att göra nu och vi förstår nog inte riktigt det ännu. Vi har blivit föräldrar till en liten flicka på  1 år.

Kram
    Stort grattis till er också!:)) Visst lever man som i en liten glädjebubbla?:)))) Overkligt, absurbt men samtidigt en fantastisk glädje!! De familjer som har varit iväg hittills i år (3st) har varit borta ca 4 veckor!

Kram
  • Nirosha
    ViljaDrömma skrev 2011-10-18 19:34:58 följande:
    STORT STORT Grattis!!!!!!

Så härligt, har följt dig på FL och väntat på just den rubriken!
    Åh tack!!:)
  • Nirosha
    Nahoj23 skrev 2011-10-18 09:45:58 följande:
    Grattis!
    Vad härligt!
    Hur länge har ni väntat på barnbesked?
    Vi funderar på Sri Lanka....
    Tack:)) Vi har haft pappren på Sri Lanka i ca 1 år och 4 månader.
  • Jane Roe

Grattis till en liten flicka TS ! :)
    Min bonussyster är från Sri Lanka, och jag hoppas på att jag och sambon en dag får ett litet knytte därifrån. Står i kö hos BFA nu :). 

¤- Kärlek är Perser -¤
Svar på tråden Vi har fått en liten flicka! (Sri Lanka)