• Jennifer 060828

Verkar som att alla är ensamma med sina barn på FL

Jag är ganska aktiv på FL och ser så många som är ensamma med sina barn. 
    Varför? Barnen är så små med.. Varför gick ni isär?

Jag är en av dem som har min dotter varannan vecka, hon är 5 år, och har precis kommit in i rollen som varannan vecka barn efter 8 månader. Men jag gick i från hennes pappa när hon var 2 år, det var han som gjorde slut.. tänker inte ens försöka minnas varför.. hehe..vi har det bättre idag med kontakt och så

• Svar på tråden Verkar som att alla är ensamma med sina barn på FL
  • Jennifer 060828

Oj, det blev lite fel ser jag.. alltså han gjorde slut och jag flyttade med dottern några dagar efter det till min lägenhet.

• ilshenar

Mamman till mitt första barn födde, gav barnet till mig och flyttade utomlands. (Komplicerad historia, men det hade att göra med hennes familjs religion och deras syn på sex och sånt.) Kändes rätt snopet. Man tror liksom inte att man ska råka ut för det som kille.

Träffade ganska snart en ny kvinna, som blev som en mamma för den lilla och som jag fick tre barn till med över åren. Sedan blev hon befordrad... vilket förstås låter trevligt, men i realiteten innebar att hon var på jobbet i princip dygnet runt och ofta åkte utomlands på långa affärsresor. Och klantade sig, ett antal gånger. Så det tar nog också slut nu. Vette fan. Orkar inte förhålla mig till det riktigt.

Svar på tråden Verkar som att alla är ensamma med sina barn på FL