-
Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
-
Svar på tråden Vad tycker ni om den här klänningen till en trettioårsfest?
-
vad kommer klanningen ifran, Ts?
-
Fattar inte varför så många hakar upp sig på ålder, man kan väl ha en sån klänning om man vill vara fin utan att viljavara barn? Eller?
-
Jag röstade på fånig och då menar jag i nämnda sammanhang.
Buret av ett barn på bröllop, javisst men inte på en 30-årsfest. -
Tycker den är super söt! Men personligen tycker jag nog den passar bättre till ett barn. Men alla har ju olika klädstil =)
-
Ja. Fast just klänningar ska väl ändå vara feminina kan jag tycka. Annars är det liksom ingen mening med dom...skogssmurfen skrev 2011-10-19 17:53:37 följande:Tycker den är super söt! Men personligen tycker jag nog den passar bättre till ett barn. Men alla har ju olika klädstil =)
-
Jättesöt om man även fixar accessoarer som passar. Asiater passar ju i allt, så jag är lite avis :P
-
Jättesöt, men har man inte en speciell stil som passar till eller är under 16 så blir den ganska fånig tyvärr - tycker jag! Men jag röstar för att man ska klä sig precis hur fan man vill!
-
Jättesöt på en flicka, inte en vuxen kvinna.
-
Jag tänker också att även om bäraren är ett barn eller är småväxt med ett ungt utseende eller bara har en för klänningen passande stil är jag ändå tveksam till att detta är ett bra val för en 30-årsfest.
Jag tänker fortfarande på sommar och ben särskild högtid som bröllop eller dylikt. -
Tycker faktiskt den är rätt söt men jag hade nog pillat bort rosetten blir lite "over the top" med den
-
Det ska vara en.Tom Araya skrev 2011-10-20 17:51:29 följande:Jag tänker också att även om bäraren är ett barn eller är småväxt med ett ungt utseende eller bara har en för klänningen passande stil är jag ändå tveksam till att detta är ett bra val för en 30-årsfest.
Jag tänker fortfarande på sommar och ben särskild högtid som bröllop eller dylikt.