• diigiidiidam

Överviktiga men ändå följa modet?

Hallå på er alla människor!
    Jag undrar då som ni kanske förstår vart överviktiga personer köper modekläder?

Gick  upp bra mkt under grav och har haft svårt med viktnedgång och behöver ju givetvist kläder....:)
    Vill ha något som är snyggt, skönt att ha och som man kan använda dagligen och även när man ska vara lite xtra uppiffad! :D

Har tittat lite på HM, Gina, Cubus, Ellos osv... men inget som faller mig sådär i smaken?  

Söker en lång klänning, tröjor osv..      

Vart finns alla SNYGGA kläder för större personer??

(Har försökt att Googla men vill gärna att folk kmr med lite tips:D)     

• Svar på tråden Överviktiga men ändå följa modet?
  • listo

Ni har redan tipsat om de två sajter jag tänkte länka till

Det finns även www.onestopplus.se, har bara varit in där nån enstaka gång, men det ser ut att finnas en del snyggt där. 

Nämen det ÄR så. Jag hörde det av en som hade hört det på FL...
  • diigiidiidam

Tack ska ni ha allihop!

Ska genast kolla in dessa sidor!!

Fler förslag mottages med glädje!! :D Ha en bra helg alla!    

• diigiidiidam

Fler som har rätts så breda fötter men som ändå kan gå i lite högre snygga klackar?

Tips på sådana skor som man kan typ gå i hur länge som helst utan att få ont?? :D 

• laref
    diigiidiidam skrev 2011-10-22 22:16:34 följande:
    Fler som har rätts så breda fötter men som ändå kan gå i lite högre snygga klackar?

Tips på sådana skor som man kan typ gå i hur länge som helst utan att få ont?? :D 
    kilklack är grejen :)
  • diigiidiidam
    laref skrev 2011-10-22 22:32:29 följande:
    kilklack är grejen :)

Okej, får checka de då!:)
  • diigiidiidam

Ok.. de är många utländska sidor, finns det inga fler ifrån sverige i både kläder och skoväg??:D

Några speciella skor i killklack som ni rekomenderar? Ifrån vilken sida osv..  

• diigiidiidam

Åh tack, dom va rätt så läckra faktiskt!! :D

Mer tips är välkomna inom allt som handlar om tips för mode till dom lite vackrare och kurvigare kvinnorna!! :D 

• diigiidiidam

Ja va hände med Ginatricot och deras storlekar ända upp till XXXL?

Tkr de är lite smådåligt att dom endast har upp till XL o ibland bara till L.. Ja menar alla är inte sådär pinnsmala... En annan vill ju också kunna ha kläder därifrån... Upptäckte det nyligen o nu blire att lägga upp dieten o kämpa sig ner till modellstorlekarna så man kan ha dom kläderna som man vill ha!!!! ;) 

• M C

Har ni Zizzi där du bor? Kan vara värt en omväg annars.

Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • diigiidiidam
    M C skrev 2011-10-25 22:44:55 följande:
    Har ni Zizzi där du bor? Kan vara värt en omväg annars.

Jo jag vet att vi har de, jag har gått halvvägs in 1 gång men vände lika fort pga. Barn som inte hade tålamod:) 
    Kanske dags att pröva de.. 
Svar på tråden Överviktiga men ändå följa modet?