• Anonym (at your service!)

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Ibland vill man säga ett par sanningens ord till någon fast av olika anledningar låter man bli.
    Man vill men vågar inte. Man både vill och vågar men vet att det får (eller kan få) konsekvenser som man inte är beredd att ta. Eller som i mitt fall-man saknar personens kontaktuppgifter och vet inte riktigt vart man ska göra av alla tankar och känslor. Någonstans måste det ut!  

Så, vill du som jag skicka ett sms eller mail till någon som du kanske är hemligt förälskad i, till någon du saknar, någon du är arg på, en avlägsen vän, din sambo, din kusin, Fredrik Reinfeldt eller vem som men utan att outa dig till personen ifråga och utan att behöva ta konsekvenserna av ditt handlande, skriv ditt sms/mail i denna tråd och jag kan nästan garantera dig att det kommer att kännas bättre efteråt. Självklart får man vara anonym och man väljer själv om man vill berätta här i tråden till vem meddelandet är.  

Jag börjar.

Sms till mitt ex vars telefonnummer jag inte längre har: 

"Undrar hur du mår och vad du gör. Kan inte sluta tänka på dig. Saknar dig så det gör ont och vill ha dig tillbaka. Tror jag. Åtminstone just nu. /Ditt ex "

Din tur. Kör hårt! Skrattande    

• Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
  • Anonym (Over again)

Hoppas att du hittat en menlös fin skulptur du tycker om att leva med, det skulle passa dig så bra! Du har ingenting att komma med, precis som skulpturen, ni är som skapta för varandra. Totalt värdelösa och ingenting att komma med.

• Anonym (Dutror)

Du beklagar dig ofta och tror att ingen tycker om dig eller bryr sig om dig. Du ignorerar och ser inte hur folk i din omgivning tittar beundrande på dig. Du ser inte trånande och nyfikna blickar från kvinnor. Det är som att du har ett filter som gör att du inte kan tolka människors uttryck. 

Jag är inte hälften så vacker eller snygg som alla kvinnor som slänger lystna blickar efter dig, men jag är lycklig att du valt just mig. Bara beklaga dig inte inför mig, för du är så mycket mer omtyckt än du tror. 

• Anonym (Tackar)
    Anonym (Dutror) skrev 2025-09-26 22:38:01 följande:

Du beklagar dig ofta och tror att ingen tycker om dig eller bryr sig om dig. Du ignorerar och ser inte hur folk i din omgivning tittar beundrande på dig. Du ser inte trånande och nyfikna blickar från kvinnor. Det är som att du har ett filter som gör att du inte kan tolka människors uttryck. 

Jag är inte hälften så vacker eller snygg som alla kvinnor som slänger lystna blickar efter dig, men jag är lycklig att du valt just mig. Bara beklaga dig inte inför mig, för du är så mycket mer omtyckt än du tror. 

Tackar. 

Och du är mycket mer omtyckt av mig än vad du tror. 
  • Anonym (Over again)
    Anonym (Dutror) skrev 2025-09-26 22:38:01 följande:

Det är fejk för att det fungerar inte så... 
  • Anonym (Tro.)

Tror du inte det redan hade hänt om det var menat att det skulle vara vi?
    Det har gått så många år nu. 
    Jag vet inte hur du lyckas hålla sådan koll på mig. Det är inget jag är arg över, tvärtom gillar jag tanken på att du känner samma som mig. 
    Jag måste lämna stället som vi träffas, på ett eller annat sätt. Bara för att vara säker på att du förstår- jag lämnar inte pga dig.

• Anonym (Dutror)
    Anonym (Over again) skrev 2025-09-26 23:08:24 följande:
    Det är fejk för att det fungerar inte så... 
    Jag kan förstå om det framstår som fake för män som är oattraktiva, ocharmiga och inte har någon framgång hos kvinnor. Men så finns det män som är både väldigt attraktiva och trevliga, och de drar till sig kvinnor. :)
  • Anonym (Over again)
    Anonym (Dutror) skrev 2025-09-27 16:24:42 följande:
    Jag kan förstå om det framstår som fake för män som är oattraktiva, ocharmiga och inte har någon framgång hos kvinnor. Men så finns det män som är både väldigt attraktiva och trevliga, och de drar till sig kvinnor. :)
    Du förstod tydligen inte.. 
  • Anonym (Tro.)
    Anonym (Dutror) skrev 2025-09-27 16:24:42 följande:
    Trist att du har ett behov av att förolämpa människor som du inte känner. Har du inget förutom negativitet att komma med så skriv inget alls. Världen är redan mörk som den är. 
  • Anonym (Dutror)
    Anonym (Tro.) skrev 2025-09-27 16:33:52 följande:
    Trist att du har ett behov av att förolämpa människor som du inte känner. Har du inget förutom negativitet att komma med så skriv inget alls. Världen är redan mörk som den är. 
    Jag kände mig förolämpad över att den svarande trodde att det jag skrev var fejk. Som man ropar får man svar,
  • Anonym (Dutror)
    Mayjel skrev 2025-08-08 21:25:15 följande:

Du är så otroligt barnslig, jag vet att du är online och läser detta också, som den trötta svans du är. 

Vad tror du att du ska uppnå genom dina tummar? Ingen bryr sig om dem ändå. Den enda sjuka människa av oss två är ju du, vilket du också visat mer än väl härinne så det spelar ingen roll iallafall. Skärp dig. 

Hur kan du veta vem som ger dig tummar?
  • Anonym (Tro.)
    Anonym (Dutror) skrev 2025-09-27 16:38:52 följande:
    Jag kände mig förolämpad över att den svarande trodde att det jag skrev var fejk. Som man ropar får man svar,
    Hen skrev inget som var förolämpande
  • Anonym (Anonym signatur)

Så blev jag en i raden av alla kvinnor som fallit för din charm. Din värme. Fuck det här. Fuck ditt leende och dina ögon, som alltid söker mina i ett rum. Fuck din vibrerande röst som känns i min bröstkorg. Din varma hand som lättsamt leker med min. Fuck all jävla tid jag ägnar åt att tänka på dig. 

Jag kommer inte lämna min partner för dig. Skulle aldrig ens erkänna mina känslor högt. Men FUCK vad JOBBIGT DET ÄR.

• Anonym (Tackar)
    Anonym (Tro.) skrev 2025-09-27 16:14:12 följande:

Tror du inte det redan hade hänt om det var menat att det skulle vara vi?
    Det har gått så många år nu. 
    Jag vet inte hur du lyckas hålla sådan koll på mig. Det är inget jag är arg över, tvärtom gillar jag tanken på att du känner samma som mig. 
    Jag måste lämna stället som vi träffas, på ett eller annat sätt. Bara för att vara säker på att du förstår- jag lämnar inte pga dig.

Jag trodde att du lämnade stället år 2023 redan.
  • Anonym (Tro.)
    Anonym (Tackar) skrev 2025-09-27 19:03:58 följande:
    Jag trodde att du lämnade stället år 2023 redan.
    Sluta trolla eller skriv inget alls. Du är inte rolig.
  • Anonym (Vi låtsas för en stund)

Till ?längtar efter dig? 

Vi vänder på bladet och låtsas att jag är hon? 
    varför? Jo för att jag vill ge en kvinnas perspektiv för att hjälpa dig fram. 

Varför jag blev berörd av din text är för att jag känner igen mig i den. Men.. det var inte av egoistiska skäl. Jag hörde av mig för att förälskelsen växte i takt med att saknan av att jag inte fick lära känna honom eller ha kvar honom och hans lilla kille i mitt liv gjorde att jag backade tusen mil, men när hjärtat värkte pushades jag fram, hörde av mig, rop på nån form av bekräftelse. Men han lätt mig aldrig veta vad som pågick. Istället lätt mig hänga kvar i tomma inte Utan respons. Vi stannar där.

Så jag hörde av mig av kärlek för kärlek. En kvinna gör oftast inte det bara för att. Något hos dig har triggat hennes försök att komma fram. Tro mig! ❤️ she wants you! Om du vill ha henne också. Kontakta henne. prata öga mot öga. 

• Anonym (Längtan efter dig)
    Anonym (Vi låtsas för en stund) skrev 2025-09-27 21:50:07 följande:

Till ?längtar efter dig? 

Vi vänder på bladet och låtsas att jag är hon? 
    varför? Jo för att jag vill ge en kvinnas perspektiv för att hjälpa dig fram. 

Varför jag blev berörd av din text är för att jag känner igen mig i den. Men.. det var inte av egoistiska skäl. Jag hörde av mig för att förälskelsen växte i takt med att saknan av att jag inte fick lära känna honom eller ha kvar honom och hans lilla kille i mitt liv gjorde att jag backade tusen mil, men när hjärtat värkte pushades jag fram, hörde av mig, rop på nån form av bekräftelse. Men han lätt mig aldrig veta vad som pågick. Istället lätt mig hänga kvar i tomma inte Utan respons. Vi stannar där.

Så jag hörde av mig av kärlek för kärlek. En kvinna gör oftast inte det bara för att. Något hos dig har triggat hennes försök att komma fram. Tro mig! ❤️ she wants you! Om du vill ha henne också. Kontakta henne. prata öga mot öga. 

Om det var mig du menade,
    Jag försökte massor. Jag var öppen om vad jag ville och kände, men han kände helt enkelt inte samma. ändå återkommer han med jämna mellanrum och jag har låtit honom.

mest besviken är jag nog på mig själv som är så korkad och naiv.
  • Anonym (Over again)

Du är den fegaste och oärliigaste människa jag någonsin mött. Okej 

• Anonym (Vi låtsas för en stund)

Förlåt tolkde fel. Kvinna till kvinna ♥️ det låter inget vidare att som kvinna få lite bekräftelse, lite som brödsmulor men sen backa. Låter lite som att han behöver att bestämma sig. Kanske dags att ta tillbaka makten lite. För din egen bästa. Naiv är du inte den enda. Det kan jag lova dig. Vi är många av dem varianten. Antingen har han nån annan eller så värderar han inte vad han får från dig. 

Ta tillbaka makten. Börja sätta för vad som är tillåtet och inte. Ska vi börja vänta in dessa män som inte vet vad dom vill eller ännu inte bestämt sig känns hopplöst. 

• Anonym (Längtan efter dig)
    Anonym (Vi låtsas för en stund) skrev 2025-09-28 05:55:47 följande:

Förlåt tolkde fel. Kvinna till kvinna ♥️ det låter inget vidare att som kvinna få lite bekräftelse, lite som brödsmulor men sen backa. Låter lite som att han behöver att bestämma sig. Kanske dags att ta tillbaka makten lite. För din egen bästa. Naiv är du inte den enda. Det kan jag lova dig. Vi är många av dem varianten. Antingen har han nån annan eller så värderar han inte vad han får från dig. 

Ta tillbaka makten. Börja sätta för vad som är tillåtet och inte. Ska vi börja vänta in dessa män som inte vet vad dom vill eller ännu inte bestämt sig känns hopplöst. 

Jag har sagt upp kontakten, det är över.

men det smärtar mig fortfarande, respektlösheten och bristen på omtanke. Känns som han medvetet gjorde mig illa. För om man vet att någon tycker om en och man inte känner samma, så avslutar man snyggt och låter personen vara.
  • Anonym (Golfbruden)
    Anonym (Längtan efter dig) skrev 2025-09-28 08:29:31 följande:
    Jag har sagt upp kontakten, det är över.

men det smärtar mig fortfarande, respektlösheten och bristen på omtanke. Känns som han medvetet gjorde mig illa. För om man vet att någon tycker om en och man inte känner samma, så avslutar man snyggt och låter personen vara.
    En del hamnar inte högt på empatiskalan helt enkelt. Bekräftelse gillar en del väldigt mycket oavsett vad kontakten kan innebära för andra. Klipp bara och se aldrig tillbaka, att inte lägga energi på dom som inte väljer en bygger självkänslan. Det finns andra där ute istället, garanterat{#emotions_dlg.flower}
Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!