• Anonym (at your service!)

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Ibland vill man säga ett par sanningens ord till någon fast av olika anledningar låter man bli.
    Man vill men vågar inte. Man både vill och vågar men vet att det får (eller kan få) konsekvenser som man inte är beredd att ta. Eller som i mitt fall-man saknar personens kontaktuppgifter och vet inte riktigt vart man ska göra av alla tankar och känslor. Någonstans måste det ut!  

Så, vill du som jag skicka ett sms eller mail till någon som du kanske är hemligt förälskad i, till någon du saknar, någon du är arg på, en avlägsen vän, din sambo, din kusin, Fredrik Reinfeldt eller vem som men utan att outa dig till personen ifråga och utan att behöva ta konsekvenserna av ditt handlande, skriv ditt sms/mail i denna tråd och jag kan nästan garantera dig att det kommer att kännas bättre efteråt. Självklart får man vara anonym och man väljer själv om man vill berätta här i tråden till vem meddelandet är.  

Jag börjar.

Sms till mitt ex vars telefonnummer jag inte längre har: 

"Undrar hur du mår och vad du gör. Kan inte sluta tänka på dig. Saknar dig så det gör ont och vill ha dig tillbaka. Tror jag. Åtminstone just nu. /Ditt ex "

Din tur. Kör hårt! Skrattande    

• Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
  • Anonym (Tackar)
    Anonym (Dutror) skrev 2026-03-22 14:17:37 följande:

Grymt besviken efter vår dejt. Du såg så snygg och fräsch ut på ditt foto och var så trevlig att lära känna. Sen när vi skulle ha sex visade det sig att du inte håller dig ren där nere, fullt med äcklig smegma.. USCH!!

Man upphör aldrig att bli besviken vid dating.

Dejtar du ofta eller?
  • Anonym (Dutror)
    Anonym (Tackar) skrev 2026-03-22 17:43:33 följande:
    Dejtar du ofta eller?
    Har du egentligen inte med att göra, men ja, jag är inne i en period nu då jag dejtat flera män för att hitta den rätte, men har blivit lurad flera gånger, dvs männen har inte varit så bra och fräscha som de utgett sig för.
  • Anonym (Tackar)
    Anonym (Dutror) skrev 2026-03-22 17:52:56 följande:
    Har du egentligen inte med att göra, men ja, jag är inne i en period nu då jag dejtat flera män för att hitta den rätte, men har blivit lurad flera gånger, dvs männen har inte varit så bra och fräscha som de utgett sig för.
    De här är du och jag. 

• Anonym (Over again)

Ingenting blev som man önskade, det är bara att kämpa på och ta en dag i taget och ta det som det kommer..

Tänker dock aldrig mer bli utnyttjad och orespekterad av någon som endast ser sig själv i fokus i allt, som inte gör någonting själv, och som inte ger något som helst tillbaka än bara existerar.

• Anonym (Tackar)
    Anonym (Dutror) skrev 2026-03-22 14:17:37 följande:

Grymt besviken efter vår dejt. Du såg så snygg och fräsch ut på ditt foto och var så trevlig att lära känna. Sen när vi skulle ha sex visade det sig att du inte håller dig ren där nere, fullt med äcklig smegma.. USCH!!

Man upphör aldrig att bli besviken vid dating.

Tja igen. 

Jag orkar inte med tjejer som är för på och påflugna. Jag vill ha sinnersro och orkar inte med att du ska ragga på mig. Jag hade det så bra med att vara ensam, sen kom du upp och stör hela min inre frid,

Det var så skönt att kunna hitta min plats där bland folk och kunna sitta själv och fika men sen kom du och sätter dig framför mig och flörtar, Om du ska hålla på så mer så kommer jag att hitta en annan plats att vara på. 

Det finns massa andra killar ute på stan, varför väljer du inte någon av dem? Jag är inte den enda killen som finns. Ragga på någon som uppskattar påflugna tjejer. Jag vill kunna ha sinnesro när jag fikar eller överhuvudtaget. 

Om jag ser dig flörta med mig igen så kommer jag dra till någon annanstans och fika, så kommer du inte att se mig där mer. 

MVH
  • Anonym (Egen tråd?)

Även om vi inte känner varandra jättebra, så trodde jag att du åtminstone brydde dig om mig som en vän. Det gör du inte. Det märktes så tydligt när du såg på mig idag, det fanns ingen omtanke i din blick, ingen vänlighet... Bara förakt. Jag tänker inte förödmjuka mig själv igen genom att ta kontakt med dig. Jag antar att det passar dig alldeles utmärkt. 

• Anonym (SP)
    Det svåraste är att släppa taget om någon man tycker om.
    Jag behöver försöka sluta lura mig själv, sluta vänta och inte leva kvar i en känsla av att det kanske finns något mer. Det gör bara ont i längden. 
    Jag börjar förstå att jag för dig nog bara är en kollega, att du har det bra som det är och att jag inte har en plats i ditt hjärta. 
    Om du hade varit min själsfrände, skulle du ha känt hur jag har lidit och plågats de senaste åren. Men så blev det inte, och det säger nog sitt.
  • Anonym (Egen tråd?)
    Anonym (SP) skrev 2026-03-27 09:19:08 följande:
    Det svåraste är att släppa taget om någon man tycker om.
    Jag behöver försöka sluta lura mig själv, sluta vänta och inte leva kvar i en känsla av att det kanske finns något mer. Det gör bara ont i längden. 
    Jag börjar förstå att jag för dig nog bara är en kollega, att du har det bra som det är och att jag inte har en plats i ditt hjärta. 
    Om du hade varit min själsfrände, skulle du ha känt hur jag har lidit och plågats de senaste åren. Men så blev det inte, och det säger nog sitt.
    Vet hur det känns. Min kollega är mannen i mina drömmar, men han är upptagen, så... 🤷?♀️
  • HeartOfFreyaa
    Anonym (Tackar) skrev 2026-03-26 22:02:50 följande:
    Tja igen. 

Jag orkar inte med tjejer som är för på och påflugna. Jag vill ha sinnersro och orkar inte med att du ska ragga på mig. Jag hade det så bra med att vara ensam, sen kom du upp och stör hela min inre frid,

Det var så skönt att kunna hitta min plats där bland folk och kunna sitta själv och fika men sen kom du och sätter dig framför mig och flörtar, Om du ska hålla på så mer så kommer jag att hitta en annan plats att vara på. 

Det finns massa andra killar ute på stan, varför väljer du inte någon av dem? Jag är inte den enda killen som finns. Ragga på någon som uppskattar påflugna tjejer. Jag vill kunna ha sinnesro när jag fikar eller överhuvudtaget. 

Om jag ser dig flörta med mig igen så kommer jag dra till någon annanstans och fika, så kommer du inte att se mig där mer. 

MVH
    De e väl för fan ingen som håller på så idag om dom inte e förbannat desperata!
  • HeartOfFreyaa
    Anonym (Over again) skrev 2026-03-24 11:16:59 följande:

Ingenting blev som man önskade, det är bara att kämpa på och ta en dag i taget och ta det som det kommer..

Tänker dock aldrig mer bli utnyttjad och orespekterad av någon som endast ser sig själv i fokus i allt, som inte gör någonting själv, och som inte ger något som helst tillbaka än bara existerar.

Fortfarande inte gått vidare?
  • Anonym (Over again)
    HeartOfFreyaa skrev 2026-04-09 23:19:49 följande:
    Fortfarande inte gått vidare?
    Traumatiserad och förstörd inom mig, men visst går jag vidare någonstans 
  • Anonym (Tackar)
    HeartOfFreyaa skrev 2026-04-09 23:18:01 följande:
    De e väl för fan ingen som håller på så idag om dom inte e förbannat desperata!
    Det gör inget om hon är desperat men hon får tagga ner lite. 

Jag kommer tillbaks dit sen i framtiden. 
  • Mayjel

Hjärtat visar min sympati för dig, fina vän. Färgen står för den sorg du nog känner just nu.

• Anonym (Tackar)

Hej Mayjel.

Hoppas allt är väl med dig. Kommer ihåg att du skrev att du sörjde en person som var på sjukhuset. Jag läser dina meddelanden, du är inte helt ensam.  

Mvh

• Mayjel
    Anonym (Tackar) skrev 2026-04-14 23:19:53 följande:

Hej Mayjel.

Hoppas allt är väl med dig. Kommer ihåg att du skrev att du sörjde en person som var på sjukhuset. Jag läser dina meddelanden, du är inte helt ensam.  

Mvh

Ja, en gammal klasskamrat till mig som drabbades av en hjärntumör och gick bort i februari detta år. Jag hoppas att han har det bättre nu, var han än är. 
Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!