• Anonym (at your service!)

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Ibland vill man säga ett par sanningens ord till någon fast av olika anledningar låter man bli.
    Man vill men vågar inte. Man både vill och vågar men vet att det får (eller kan få) konsekvenser som man inte är beredd att ta. Eller som i mitt fall-man saknar personens kontaktuppgifter och vet inte riktigt vart man ska göra av alla tankar och känslor. Någonstans måste det ut!  

Så, vill du som jag skicka ett sms eller mail till någon som du kanske är hemligt förälskad i, till någon du saknar, någon du är arg på, en avlägsen vän, din sambo, din kusin, Fredrik Reinfeldt eller vem som men utan att outa dig till personen ifråga och utan att behöva ta konsekvenserna av ditt handlande, skriv ditt sms/mail i denna tråd och jag kan nästan garantera dig att det kommer att kännas bättre efteråt. Självklart får man vara anonym och man väljer själv om man vill berätta här i tråden till vem meddelandet är.  

Jag börjar.

Sms till mitt ex vars telefonnummer jag inte längre har: 

"Undrar hur du mår och vad du gör. Kan inte sluta tänka på dig. Saknar dig så det gör ont och vill ha dig tillbaka. Tror jag. Åtminstone just nu. /Ditt ex "

Din tur. Kör hårt! Skrattande    

• Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
  • Hope8
    Du vet, ibland vill jag bara säga hur mycket jag älskar dig?
    Eller ännu bättre ? komma oväntat, kasta mig rakt i dina armar och, utan att ge dig tid att andas, börja kyssa dig.

Jag vill att du ska veta hur mycket jag behöver dig, hur tomt och outhärdligt ensamt det är utan dig ? så att man nästan vill skrika mot månen.
    Men jag är tyst, jag ringer inte och jag kommer inte?
    För jag vet att om jag verkligen betydde något för dig, skulle du själv ringa och komma. Du skulle inte vara tyst?
  • Anonym (Over again)
    Hope8 skrev 2026-02-22 12:08:29 följande:
    Du vet, ibland vill jag bara säga hur mycket jag älskar dig?
    Eller ännu bättre ? komma oväntat, kasta mig rakt i dina armar och, utan att ge dig tid att andas, börja kyssa dig.

Jag vill att du ska veta hur mycket jag behöver dig, hur tomt och outhärdligt ensamt det är utan dig ? så att man nästan vill skrika mot månen.
    Men jag är tyst, jag ringer inte och jag kommer inte?
    För jag vet att om jag verkligen betydde något för dig, skulle du själv ringa och komma. Du skulle inte vara tyst?
    ❤️ 
  • Anonym (Imperiet)

Jag vill träffa dig igen och visa vad jag känner. 
    Kan du komma till mig?

• Anonym (Tackar)
    Anonym (Imperiet) skrev 2026-02-22 21:52:13 följande:

Jag vill träffa dig igen och visa vad jag känner. 
    Kan du komma till mig?

Jag kommer runt år 2027. 
  • Anonym (Imperiet)

Ge mig ett tecken så jag vet att vi är på samma sida. 
    Knäpp med fingrarna eller stampa en gång med foten när vi ses. 

• Anonym (Tackar)
    Anonym (Imperiet) skrev 2026-02-22 22:13:42 följande:

Ge mig ett tecken så jag vet att vi är på samma sida. 
    Knäpp med fingrarna eller stampa en gång med foten när vi ses. 

Vem är du ens?
  • Anonym (Tackar)

Jaha.... Nu fattar jag. 

Visst, jag gör det när det är dags. 

• Hope8
    Jag kan leva utan dig, men jag älskar dig och därför vill jag vara nära dig. Hjärta
  • Anonym (Dutror)

Lämna mig ifred din luffare! Jag har sagt att jag inte är intresserad av mer än vänskap men du vägrar respektera det. Du står och vaktar på mig utanför porten när jag kommer hem från jobbet och frågar om vi ska ta en fika eller en öl. Jag är ingen jävla dagdrivare utan jobb som du som har all tid i världen att hänga på fik eller barer. Du klär dig i antingen rutiga byxor, som någon skotte eller i mjukisbyxor och är överviktig. Leta rätt på en kvinna som är i din viktklass och fulhetsklass, och framförallt någon som har tid att fika och gå på krogen varje dag, någon utan jobb alltså.

• Anonym (Imperiet)

Ok då ska jag låta dig vara ifred. 
    Hoppas du mår bra och är lycklig  Hjärta

• Anonym (Over again)

Ibland har man inget val, då måste man göra saker som man inte ville göra. Då går det såhär tyvärr. Livet går vidare.. 

• Anonym (Tackar)

Vi kommer att för eller senare att mötas med större syfte. Klockan tickar. 

• Anonym (Over again)
    Anonym (Tackar) skrev 2026-03-01 00:38:23 följande:

Vi kommer att för eller senare att mötas med större syfte. Klockan tickar. 

Tick.. Tack.. Tick.. Tack.. 
  • Anonym (Mjadu)

Vad sött att du följde mig en stund. Tolkar det som att det inte bara är för mig minnena dyker upp och man blir lite nyfiken ibland. Du ser bra ut fortfarande i vart fall. 

• Anonym (Mjadu)

Vad sött att du följde mig en stund. Tolkar det som att det inte bara är för mig minnena dyker upp och man blir lite nyfiken ibland. Du ser bra ut fortfarande i vart fall. 

• Mayjel

Är du fortfarande här ibland eller har du slutat förfölja? Jag vill prata med dig. 

• Anonym (SP)
    Äkta kärlek är när någon accepterar dig som du är.
    Utan förklaringar, utan bevis, utan villkor..
    Ta hand om dem som känner ditt hjärta, inte bara hör dina ord. Hjärta
  • Anonym (Mjadu)

Jag finns på hotell om två helger. Själv. Kom! Om du är sugen.

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!