Hur många namn har ditt barn, exklusive efternamn?
Som rubriken lyder, hur många namn har ditt barn, exklusisive efternamn? Har du flera barn med olika antal namn, rösta efter ditt förstfödda barn.
Som rubriken lyder, hur många namn har ditt barn, exklusisive efternamn? Har du flera barn med olika antal namn, rösta efter ditt förstfödda barn.
Tre namn har båda pojkarna.
Elliot Emanuel heter min son. Tilltalsnamn Elliot. Föll sig naturligt. Fler namn verkar jobbigt.
Fyra namn var har mina fyra barn...
Dottern har 4 namn, och sönerna vars 3 namn.
3
Ivan Karl Anders och Anna Linnea Sabine. Tre var följaktligen.
Äldsta har 3
Yngsta 2
Tre. Tilltalsnamn, farfars tilltalsnamn, morfars och gammelfarfars andranamn.
Fyra. Tre förnamn och ett efternamn.
Fyra var har mina barn.
Tre namn. Första namnet är tilltalsnamnet, de andra två är från hans pappa och hans farfar. Enligt min mans arabiska tradition kan man gå långt tillbaka och ha fem eller sex namn också efter farfarsfar, farfarsfarfar osv. Men vi begränsade oss till tre och så efternamnet efter det.
Ett namn har sonen. 2 med efternamnet. DET är ovanligt!
Två. Vi var inte intresserade av gamla släktnamn till barnen men de fick sina föräldrars andranamn + ett eget förnamn.
Tre namn var har mina kids. Sen efternamn på det.
Alla tre barnen har totalt 5 namn. Ett förnamn, ett andra- och tredjenamn (ett från min sida och ett från pappans sida), ett mellannamn (mitt gamla efternamn) och ett efternamn (makens efternamn).
Både mellannamn och efternamn används till vardags. Även maken har tagit mitt namn som mellannamn
3 har sonen och så kommer alla framtida barn här också få.
Min dotter har tre namn + efternamnet. Och framtida barn vill jag oxå ska ha 3 namn :)