• Miranda71

Fundersam :(

Hej har haft ett förhållande med en kille i snart fem år i början var vi bara vänner o stötte varann i alla väder men sedan började det där intima o det var hur bra som helst men nu i närmast två år han vill bara ta o ta men inte

ge något tillbaka (inom sexet) frågade honom flera gånger men han säger att folk förändras vi bara träffas

på helgerna o jag förväntar mig att vi ska ha det här mysiga som vi brukade ha förut men :( om jag inte tar

steget så händer inget från hans sida vad är probemet här jag är 40 år han är 50 han har levt livet har

haft tusentals tjejer är det därför han har tröttnat det enda han vill äta o sova men  när  jag tillfredställer

honom så har han inget emo det men att han ska tillfredställa mig det han har slutat med för två år så

snälla har ni något svar o varje gång jag tar upp det han blir bara arg o tycker att jag tjatar för mycket

Jag är väldigt ledsen o desperat          

• Svar på tråden Fundersam :(
  • sexologen

Hej!

Jag tycker inte att du ska ge honom mer nu. En relation bygger på att ge och ta, inte bara ta. Kanske är det inte en sexuell relation ni ska ha tillsammans. Fundera på vad den här relationen ger dig och vad den tar/kräver av dig och fundera på och känn efter hur du mår. Är det värt det eller är det det inte?

Bra att du försökt prata med honom men eftersom han bara reagerar med ilska då du vill kommunicera tycker jag ni behöver en tredje part närvarande i er dialog. Ta kontakt med en rådgivare/terapeut/sexolog, men ni måste båda vilja förändra er situation ni nu är i.

Lycka till!
    Sara        

• Miranda71

Hej

Tack för ditt svar

Det jag inte kan klura ut vad är det som har gjort honom så annars är han 

snäll o bryr sig om mig så fort han hör att jag måår dåligt han ställer upp

på direkten o ändra min inställning till det bättre så jag skulle göra vad som

helst för att veta vad är det som pågår i hans huvet o det här med att prata

med en rådgivare om det jag tror inte det skulle gå för att jag vet inte vad jag

har för plats i hans liv Gråter    o jag tror inte han skulle göra det så vad ska jag

göra kan inte leva med han eller utan han Gråterjag vill ha allt som förr o när jag

säger det till honom så svarar han med att folk förändras man kan inte ha det

som i början av förhållandet hela tiden kan det stämma jag är mig lik hela tiden

jag skulle vilja ha det mysigt o kärleksfullt hela tiden är jag fel o han rätt ????

Svar på tråden Fundersam :(