• Äldre 26 Oct 21:24
    31908 visningar
    43 svar
    43
    31908

    Någon som förlorat sitt barn & som bloggar?

    Känner jag behöver läsa lite bloggar...

  • Svar på tråden Någon som förlorat sitt barn & som bloggar?
  • Äldre 22 May 16:24
    #31
  • Äldre 4 Jun 18:13
    #32

    Vi förlorade våran pojke i februari 2010 efter förtidig vattenavgång.


  • Äldre 5 Jun 21:33
    #33

    Jag skriver om vår Nils, tiden han levde och den stora saknaden och sorgen efter hans död. Det är nu fyra år sedan han föddes och dog.

    alskadenils.blogspot.se/

  • Äldre 5 Jun 21:34
    #34
  • Äldre 12 Jun 21:16
    #35

    adbro.blogg.se Bloggar från inläggning, prematur födsel, Neo, friskförklaring till RS-smittan, BIVA och till sist insomningen när allt vi kunde göra var att stänga maskinen som höll vår dotter vid liv och livet nu tre månader senare att faktiskt orka vara en bra mamma och få vardagen att fungera

  • Mittän­glabar­n
    Äldre 8 Aug 21:35
    #36

    www.mittanglabarn.blogg.se

    Bloggar om livet med barn i himlen och på jorden, och hur min vardag ser ut.  


  • Äldre 10 Aug 23:01
    #37

    Bloggar efter att förlorat vår son i intrauterin fosterdöd i vecka 39. I över ett år har vi nu försökt bli gravida på nytt. Nu gör vi IVF nr 3. Ägguthämtning på måndag!


  • Äldre 6 May 22:56
    #38

    Hejsan!


    Jag väntar mitt första barn i oktober och jag bloggar också öppenhjärtligt och ärligt om allt i min graviditet. Hur vårt Pyret blev till, hur jag mår och mycket om känslor som inte alltid är positiva.


    läs gärna den frutiensuurytz.vimedbarn.se/


  • Äldre 8 May 18:08
    #39

    Jag är tyvärr en utav dom som minste min lilla Elise när jag gick in i v 36. Vi väntar på provsvar som troligtvis inte kommer att visa något.. Jag har börjat skriva mest för min egen skull.

    stromqvistsara.wordpress.com
    https://stromqvistsara.wordpress.com/

  • Äldre 4 Mar 21:47
    #40

    Jag miste min Lea den 12e februari 2016, har skrivit om det på min blogg. Hon föddes i vecka 39 + 2 alldeles perfekt och underbar. Saknar henne :(

    friskochlycklig.se/

  • Äldre 6 Mar 07:54
    #41

    Förlorade vår dotter i November. Åkte in med värkar i v.41 men inget hjärtljud hittades.

    WWW.nouw.com/änglabarn

  • Äldre 8 Aug 01:27
    #42

    Förlorade våra pojkar den 29/6. De hann att bli 26v gamla...

    www.nouw.com/darlington

  • Äldre 20 Jan 21:41
    #43

    www.bebisboken.blogg.se finns kategorier med dels graviditeten och sorgen efter 

Svar på tråden Någon som förlorat sitt barn & som bloggar?