• lille Birger

Okej med BH på killar?

Hej,

Jag undrar vad kvinnor tycker om killar som bär bh. Låt säga att en kille som du dejtar tar av sig tröjan för första gången och det visar sig att han bär en bh, skulle du då acceptera det, eller skulle du bli upprörd?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Okej med BH på killar?
  • FasterK

Kommer osökt att tänka på detta...

Avundsjukeargumentet - hjälpare av argumentationssvaga sedan tidernas begynnelse. /Chazz Michael Michaels
  • BlommyNess12

"Jag bryr mig inte" fanns inte med som svarsalternativ. Jag skulle på min höjd ge ifrån mig ett förvånat skratt, säga att han är full av överraskningar och kasta mig över honom (förutsätter att han klär av sig samband med sex nu)

• Johan70

Män får väl bära BH om de vill, men eftersom män normalt inte har bröst så behöver de inte göra det. Vad skulle poängen vara, liksom? Finns det någon man som verkligen bär BH (annat än som en ploj möjligen)?

• lille Birger
    BlommyNess12 skrev 2011-10-27 14:25:22 följande:
    "Jag bryr mig inte" fanns inte med som svarsalternativ. Jag skulle på min höjd ge ifrån mig ett förvånat skratt, säga att han är full av överraskningar och kasta mig över honom (förutsätter att han klär av sig samband med sex nu)
    Han klär bara av sig tröjan.
  • Johan70

Men allvarligt Birger, det finns väl inga män som bär BH? Det vore ju ungefär som om en kvinna skulle ha på sig ett penisfordral.

• lille Birger
    Johan70 skrev 2012-02-25 22:28:52 följande:
    Men allvarligt Birger, det finns väl inga män som bär BH? Det vore ju ungefär som om en kvinna skulle ha på sig ett penisfordral.
    Det finns säkert vissa som gör det. Typ sportbh.
  • TantMy

Jag skulle nog skratta ihjäl mig och ingen jag skulle vilja träffa igen.

• lille Birger
    Niffan skrev 2012-02-29 22:14:17 följande:
    Jag skulle nog skratta ihjäl mig och ingen jag skulle vilja träffa igen.
    Ok. Istället för den där bh killen kanske du träffar en ny kille som du blir väldigt kär i, men när du klär av dig första gången inför honom skrattar han ut dig för dina underkläder och lämnar dig. Hur skulle du känna dig då?
  • Johan70
    lille Birger skrev 2012-02-27 17:01:13 följande:
    Det finns säkert vissa som gör det. Typ sportbh.
    Nej, det tror jag inte. Varför använda något som man inte behöver? En man har ju inga bröst som behöver stöd eller behöver hållas på plats när han springer.

Sluta trolla nu, Birger. Ditt inledande inlägg var lite roligt, men nu fånar du dig bara.
Svar på tråden Okej med BH på killar?