• frud

hetero-tjej som fantiserar om sex med annan tjej. normalt?

någon annan? ;) typ hångla upp en tjej, slicka fitta mm ;)

• Svar på tråden hetero-tjej som fantiserar om sex med annan tjej. normalt?
  • udda man lkpg

Det är väl ganska normalt att tjejer fantiserar om andra tjejer. Det som är mer ovanligt är att de envisas att kalla sig för "hetero".

• sahara sahara

Det är väl supervanligt. Och fullt normalt.

Läs Nancy Friday om du inte tror mig.

Do something scary - the payoff is awesome!
  • Anonym (tjej 33 år)

Mm samma här.. ;) Men se'n kommer de säkert aldrig bli verklighet av det, aldrig varit med någon tjej... Jag kan tycka att kvinnans kropp är snyggare sexigare än en mans.. Har ett ganska färskt förhållande med en man nu.. Men ska man inte kalla sig hetero då?? Eller?? Vart lite fundersam nu.. :)

• Platypus

När man läser här på FL så verkar var och varannan kvinna ha fantasier om andra kvinnor, men jag vet inte riktigt hur pass representativt FL´s sexforumläsare är

Vad jag definitivt kan säga är att det är många färre som verkligen tar steget ut och provar i verkligeheten.

Vad ska man kalla sig? Varför måste man försöka tränga in sig ett fack? Jag vet inte om jag räknas som bi eller hetro och jag bryr mig inte speciellt heller. 

• annacharlene

Vet inte, jag gillar tjejer men jag kallar mig själv bi :) Låter dock som du tänker på samma sätt som jag!

• annacharlene

Vad är det som får dig att tro att du är hetero förresten?

• oO curious Oo

Här är en till som fantiserar om tjejor. Blir väldigt tänd av det och jag kollar oxå in tjejer på stan t ex. Har aldrig provat tjejsex men är vÄLDIGT nyfiken, har alltid varit. Är gift och min man skulle aldrig acceptera detta tyvärr o vill inte heller ha en till i sovrummet :(

Svar på tråden hetero-tjej som fantiserar om sex med annan tjej. normalt?