• jennyHI

vad har ni för symptom vid ägglossning?

ja, det pratas ju så mycket om gravid symptom och allt sånt, men vad har ni för symptom vid äl? hur vet ni/känner ni er när äl närmar sig?

• Svar på tråden vad har ni för symptom vid ägglossning?
  • josu

Jag vet/ känner inget. Är helt "clueless" när det gäller "ÄL". Skäms

• Jess86

Först och främst så blir jag kåtare, antar att detta är kroppens sätt att säga att nu är det dags!
    Sen får jag ont i äggstocken/äggstockarna (det varierar).
    Sen får jag sega, genomskinliga flytningar.

Jag känner TYDLIGT när jag har ägglossning!

• Celbia

Jag får dom typiska äl flytningarna och så får jag även känningar i äggstockarna. Senast mådde jag även illa runt äl, det kan ju förstås ha berott på nåt annat...

• jennyHI

kul att se att det kan vara olika. Själv så får jag ont i ägg stockarna ett par dagar innan, och samma dag jag får pluss på stickorna så är jag väldigt uppblåst, ont i nedre delen av ryggen(sidan vid höften) och i magen. Sedan när jag haft ÄL så börjar brösten göra ont så då vet jag att det är över.

• mimmie01

Känner igen mig, får också ont i äggstocken / äggstockarna, ont i nedre delen av ryggen & höften.. lite öm här o där!

• Sallsan

Jag får jätteont vid samlag, (kanske därför jag inte fått plus än). Förut avbröt vi alltid för att det gjorde så ont, men det var på den tiden då jag inte tog med äl-stickor. Nu denna månaden testade jag och fick stegring, hade sex, gjorde skitont men gav mig f*n på det. Nu väntar jag på BIM.

Svar på tråden vad har ni för symptom vid ägglossning?