• Anonym (ledsen)

Hur gör man sin kille sugen ?

Jag och min pojkvän har blivit sambos för 3 veckor sen. Vi är ganska unga och vänta vårt första barn. Senaste tiden har vi inte rört varandra som vi gjorde innan. Vi liksom lever som 2 kompisar nästan. Knappt inga pussar eller nått och inget sex har det blivit heller. Innan ville han ha sex väldigt ofta men inte längre. Känns som han inte blir sugen längre. Vi har haft små tjafs och frågade då honom varför vi inte har sex längre då sa han att han inte tyckte det verkade som jag inte ville heller. Men så fort jag börja ta på honom ska han sova eller något annat så får aldrig chansen. Har ni något tips på hur jag kan göra och hur jag kan göra honom sugen ? Jag har varit sugen nu över en vecka men inte hänt något än. :(

• Svar på tråden Hur gör man sin kille sugen ?
  • Anonym (Zäta)

Det låter som om ni har en del att prata om båda två, eftersom han nu har sagt att han inte tyckte att du ville heller. Han kanske känner att det inte blev som han hade tänkt sig efter att ni flyttat ihop. Efter en tid så kommer ju även vardagen in, oftast så myser man ju inte varje kväll heller. Det blir ju lite annorlunda när man flyttar ihop, till skillnad från innan.

Jag vet ju inte hur mycket ni träffades innan, men om det kanske inte blev mer än 4 gånger i veckan, så tar man ju varje chans vid dom tillfällena man ses, att få närhet. Så det blir ju annat när man lever ihop.

• Binary

Fråga dig själv: är du tillräckligt tydlig i ditt framspel?

Jag och min sambo hade liknande problem under en period som visserligen innefattade andra saker med, men just det du nämner var en del av det. Jag märker tillexempel inte subtila passningar utan behöver ett näst intill bryskt tafsande innan jag kan ta det på allvar, jag å min sida vågade inte ta initiativ för att jag som man kände att hon under denna period ville ha lite avstånd, vilket så klart visade sig felaktigt när vi väl kom till skott att prata om saken.

sextankar.nu - En mans tankar om sex
Svar på tråden Hur gör man sin kille sugen ?