• Barbamamman85

Vi som väntar barn runt den 10-12 april :)

Tänkte starta en ny tråd för oss som väntar barn i början av april runt den 10-12.

Här kan vi dela med oss av våra tankar o allt som rör graviditeten. :)

Jag ska på UL på fredag, längtar såå :)

Självklart är ni som väntar före eller senare oxå välkomna  skriva här ;)

Så vad väntar ni på, skriv en rad eller två :)

• Svar på tråden Vi som väntar barn runt den 10-12 april :)
  • Cillizan

Ja 10 dagar går väl an om man kunde vara säker på att det inte blir fler, min BM sa att man får gå över 15 dagar här, hur är det hos er? Är det ditt första barn?

• tinizs

Min barnmorska har inte sagt något om det. Men ska ju dit i morgon så får se om hon säger något då. Jo det är första barnet så nu blir det spännande och se hur livet förändras. Så länge den lille ligger i magen så är det ju inte så skrämmande. :) Själv då? första barnet?

• Cillizan

Här är det andra barnet, lite skrämmande det med måste jag säga! Hur sjutton ska man hinna med två barn?! Men man är ju inte direkt den första som får två barn så det ska nog gå bra ;) fick veta idag att min man ska på utbildning med jobbet i början på maj och blir borta 4 dygn, känns lite läskigt att vara själv med båda barnen så snart, hjälp!

• tinizs

Usch ja, det förståss. Själv är min man långtradarchaufför om nätterna och kör långresor. Men kvinnor har ju klarat detta i all tid innan så det är nog inget hinder nu heller att vi klarar det.
    Men ovisheten närmar ju sig. Men det går nog alltid bra ändå!

• So0ocker

Hej alla.. Igår kl.09.03 tittade en liten prins ut, 8dagar innan Bf. 3328gr 50cm lång =)

• FrökenJ

I tisdags fick vi en liten son!:) 3615 gram
    Och 53 cm lång!:) en liten Leo:) en sådan lycka och kärlek. Obeskrivligt!

Grattis till er andra som fått och lycka till ni andra!:)

• tinizs

grattis :) här är väntan oändlig. i morgon är han beräknad, men han vill då inte ge mig någon anledning och tro att han ska komma ut :)

• T1one

lillkillen kom den 27/4 bara 17 dagar försent...phu... blev igångsatt.
Svar på tråden Vi som väntar barn runt den 10-12 april :)