• leeza

Här igen..

Jag är "tillsammans" med en man. Vi har en underbar son tillsammans och en liten på väg. Vi är olyckliga,elaka,dumma och har svårt att leva tillsammans. Vi bor ej i Sverige, utan i hans hemland. Jag håller på o lära mig språket. Senaste är att min partner har diagnoserat mig med borderline. Han har gjort detta via info från nätet. Jag har humör, ja. Jag är ingen dörrmatta man kan gå på hur man vill. Igår så han att jag ej är någon mamma, utan en barnflicka till vår son. Jag gör inget annat,än sover, byter blöjor och lagar mat. (förutom att jag leker, försöker hitta socialt umgänge till honom o mig,pluggar, handlar tar hand om hushållet, får så gott dom ingen Hjälp m sonen, men nej jag gör inget) sonen är 19 månader. Igår pratade han m min mamma, vet ej varför, han vill "få" m sig henne om att jag är sjuk tror jag. Jag pratade m henne efter o då säger hon att han vill mig väl o att han står bakom mig. I morse vaknade jag till ett sms som löd: du vill ha mig som fiende,jag ska göra Ditt liv till ett helvete. Jag vet inte, men det låter inte som en man som står bakom en. Jag vill gärna ha vuxna människor som svarar på detta o kanske någon Som har erfarenhet av borderline. Jag vill ha ett förhållande, men vet inte vart hoppet finns...

• Svar på tråden Här igen..
  • lycklig02

Jag var i liknande sits tillslut ffick jag kraft att ta mig ur förhållandet och det är det bästa jagg gjort. Vill du mejla privat melondoft@gmail.com. Vilket land är ni i?

Svar på tråden Här igen..