Fler hemma med gravidpenning?!
Hej!En som väntar bebis slutet av året här.. Precis gått hem med gravidpenning... Nån mer som bara vill tjöta lite?!

Hallonblomman, Jag är helt inne på ditt spår. Nu har jag inte tid att föda God Jul!
Jaaa, nu får bebis vänta några dagar faktiskt! BF på tisdag 27/12, men satsar på 2/1, tycker det verkar vara en bra dag! Ingen helgdag och alla har vaknat/nyktrat till efter nyår.
Hej alla ni med grav.penning!
Visst är det så att man inte får ersättning de 10 sista dagarna innan bf? Så om man går över tiden 14 dagar så är det ju nästan en månad utan ersättning, eller har jag tänkt fel då?
Hur har ni gjort, tagit semester sista tiden?
/Carro
Passar på att säga grattis till er som fött :)
Inatt fick vi en liten pojke, klarade oss från julafton med 1,5 timmes marginal :) 3680g och 50 cm, en liten Milan
Grattis!!!!
Grattis Hugooo!!
Hur går det tjejer? Ingen bebis här så det blir en 12a iallafall 8 dagar till BF idag
Bebis här! Vår dotter Lovis föddes på Nyårsafton efter en snabb förlossning (var inne i en timme drygt), 3400 g, 51 cm.
Det gick väldans fort! Vi var inne strax efter kl 23 den 30:e, sen är hon född 00:20. Men det gick bra, inte ett stygn, trots att hon kom ut på två krystvärkar och togs emot av en barnmorska som inte ens han sätta på sig förklädet. Mina värkar var så korta, så de trodde inte att jag kommit så långt i förlossningen som jag hade.
Veladis, Oj ja då gick det fort :) Njut nu :)
Cia80, som här då. Längtar så otroligt mkt nu :)