chevrolet skrev 2011-12-01 23:40:06 följande:
nä nu måste jag bara få skriva av mej här lite grann.
det är en sak som är mycket sjukt om mig. här går man å längtar å längtar tills man ska få sitt efterlängtade pluss, men inte gör nått direkt åt saken. har ju fått för mycket längesedan svaret att jag behöver att gå ner i vikt för att få behandlig alltså hjälp på traven för att bli gravid.
men ändåså sitter man äter all den goda maten å godiset och bara tycker synd om sig själv bara för man inte kan bli gravid just nu.?? varför gör jag det ?? och ändåså mår så fruktansvärt jävla dåligt varje dag och tårarna sprutar nästan varje dag.
Det gör ju inte hela sitvationen bättre när alla andra blir gravida/ har nyss fått barn. då mår jag ännu sämre. och sedan se hur alla skriver att det är jobbigt det blir ingen sömn de skriker dom får ingen egen tid ja å allt vad dom jävlarna gnäller om.
Min högsta dröm att få ha ett barn som skriker vaknar på nätterna och att alltid att man måste vara med bebisen , ha någon att trösta älska och ta hand om. Jag har ju den otroligt starka länktan men ändåså inte gör nått åt saken. så vad är det för fel på mej.?? jag börjar ibland med dieten går bra i några dagar men sedan gå det åt helvete åsså fortsätter det så i en ond cirkel.
är det någon mer än jag som känner det så här och vad gör ni då?? eller är jag bara sjuk i huvudet??
Jag gick över 95 kilos strecket och fick panik, jag stor grät och har aldrig känt mig så ful och misslyckad i hela mitt liv. Inte nog med det så gick jag över till 30i bmi och det är fetma. Har ALDRIG sett med som fet innan bara tjock/mullig, är ju 177lång och men fetma var det här.
Du måste hitta motivation innan du börjar ändra dig.
Den bästa motivationen borde ju vara att bli gravid. Skriv en lista på för och nackdelar med att gå ner i vikt.
.