• Blgebo

Vad kan jag ha på mig?

Har inte varit ut på krogen på fem år... har inte en aning om vad man har på sig... Bara varit hemma och varit mamma...och garderoben består av lekvänliga kläder och amningstoppar....

Någon som har tips? Tänkte knata ut och shoppa lite i morgon

• Svar på tråden Vad kan jag ha på mig?
  • RedTopaz

Blanka leggings och en snygg tunika (tex lite urringad med någon form av glitter på) och högklackade stövlar? Eller klänning kanske?

Mamma till Leo 051004, Noa 090218 och Sam 110830
  • Mr p daddy

Definitvt lite klackar, de ger bättre hållning och ger längre ben, ett par svarta blanka tights och något glittrigt över (som avan skrev).. Gärna armband och ringar!! Och ett snyggt lack på naglarna :)

• Blgebo

Blanka svarta leggings har jag, har aldrig kommit mig för att använda dem, får väl inviga dem då
    Tunika borde ju inte vara så svårt att hitta

Tack för tipsen!

• Maac

Blanka leggings eller strumpbyxor. Sen tycker jag att det är mycket snyggare med en klänning. (less på tunikor). En enkel klänning och en del smycken till det.

• Blgebo

En enkel klänning... hmm...modell på en sån? Tight? löst sittande? Jag är verkligen kass på kläder.

• Mr p daddy

Ja tycker svarta högklackade skor, inte stövlar.. Men gå in i vilken affär som helst o prova dig fram, är de inte bekvämt har du inte kul'
    Klänning lr oversice tröja, skjorta e snyggt. Svart, lr vit genomskinlig som löngre nertill..Kolla Gina lr vero moda (vet ju inte utbudet att butiker där du bor), o du, ha en fantastisk kväll (me varannan vatten så du håller hela vägen ut)!!!

• Jeanette28

Som nagon sa: over size troja med leggings under, men ett par snygga hog-klackade skor eller stovlar! Jattesnyggt

• Gumman

Ugglor är fint på smycken. Köpte både armband, ring och halsband på www.etthundrakronor.se . Jättefina, och så var de billiga också. Inget kostar över 100 kronor.

Svar på tråden Vad kan jag ha på mig?