Sååå trött, orkar inte mer men väntar ju nr2 *morr*
Har varit ihop med min sambo snart i 7 år, vi har en underbar son på snart 4 år och jag väntar nu vår nr2. Han var med vid planeringen och har sagt att han vill detta. Till saken hör åxå att han är sånt kontrollfreak av ekonomin och bilen står på honom så den är helt och hållet hans vid tjafs annars är det vår bil. När han kom hem nu för en timme sedan så bar han rosenrasande för att jag bad honom handla lite då jag glömde lite saker. Han bara gapa och fråga varför jag är så jävla hopplös m.m Han har nu åkt iväg och jag vet inte vart han åkt och när han kommer hem. Men jag känner nu att det värjer såå otroligt att säga det men jag vill inte ha detta barn med honom som pappa. Räcker med vår son och jag har inte råd att bli ensamstående till två och vill de inte. Men jag är snart i v.16 och det är ju inte bara att göra abort. Det är ju ett litet liv där inne som lever. Men jag vill inte ha honom som pappa till mitt barn *morr* Han är som ett litet j*vla barn. Kontrollfreak! Någon som kan bolla lite som varit i samma sits? Vill såå gärna lämna honom men som sagt kommer inte klara mig ekonomiskt och vill inte vara beroende av någon annan människa. *morr*