• Daz

hjälp mig hitta en snygg svart klänning till jul och nyår!

Jag är verkligen i stort behov av tips från er som har mer koll på mode än mig. Jag vill ha tips på snygga klänningar, INTE för korta, men inte tantiga (jag är 32). Har ingen aning om vad som är modernt just nu Det känns som jag har fastnat i leggings och tunika-stilen och varit där alltför länge....

gärna nätbutiker...

hjälp

• Svar på tråden hjälp mig hitta en snygg svart klänning till jul och nyår!
  • Sale

vet inte var du bor men när jag hade detta problem vandrade jag helt enkelt in på Åhlens City (stockholm) och hittade en trevlig kvinna/tjej som hade stenkoll på alla klänningar de hade i svart i alla dess olika märken som hjälpte mig att välja.

Jag landade på en tusenlapp om jag inte minns fel!

• Fjuppan

Den här tycker jag är både elegant och snygg. Jag har en själv och jag älskar den. 

• Daz

tack för tips! Tar gärna emot fler förslag på klänningar och sajter!

• La Lola

www.cellbes.se/dam-kl%C3%A4nningar-25/kl%C3%A4nning-066109/sorting$score,Descending/paging$1,30?oc=036

www.cellbes.se/dam-chic-kl%C3%A4nningar-7363/kl%C3%A4nning-064844/paging$1,25?oc=036
    (den här är skitsnygg tycker jag!)

www.cellbes.se/dam-chic-kl%C3%A4nningar-7363/kl%C3%A4nning-057679/paging$1,25?oc=036

www.cellbes.se/dam-chic-kl%C3%A4nningar-7363/kl%C3%A4nning-064845/paging$1,25?oc=036

www.cellbes.se/dam-chic-kl%C3%A4nningar-7363/kl%C3%A4nning-060749/paging$1,25?oc=036

*mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • La Lola
    La Lola skrev 2011-11-10 23:15:56 följande:
    www.cellbes.se/dam-kl%C3%A4nningar-25/kl%C3%A...$score,Descending/paging$1,30?oc=036

www.cellbes.se/dam-chic-kl%C3%A4nningar-7363/...$1,25?oc=036
    (den här är skitsnygg tycker jag!)

men suck....så funkar inte länkarna....glad jag blev nu.....
  • La Lola

nu ska vi se om jag kan få fram den där snygga klänningen.....

www.cellbes.se/dam-chic-kl%C3%A4nningar-7363/kl%C3%A4nning-064844

• lolinool

Såg att du letade svart klänning. Kanske nåt sånt här? Skulle nog passa finfint med en liten söt kofta till :)
    från samma ställe www.retrorocket.se

♥ Världens finaste kille född 2010-09-01♥
  • An0nym0us

Titta även här: nelly.com/se/kläder-för-kvinnor/kläder/klänningar/#colors=7&page=1&hits=36&sort=

Det är en länk till alla svarta klänningar på nelly.se

En del jättefina klänningar så kika in där!

• Pirum

Åhléns har en helt galet snygg klänning nu. Tidigare i höstas fanns den i kornblått men nu har jag sett den i rött och svart också. Figursydd fast inte tajt, lite draperad i fram och blixtlås i ryggen. Lite 60-talsstuk, kort ärm, slutar strax under knät om jag inte minns fel. Figursmickrare men inte ett dugg vulgo och går att klä upp och ner beroende på accessoarer och tillfälle. 

Den finns tyvärr inte på bild på webbsidan.

• Pirum

Eller, nu kollade jag lite noggrannare. Kategori Wera, sidan 4 och så är det den blå på andra raden. Den finns alltså i svart också. :)

• Mariastargirl
    Pirum skrev 2011-12-02 20:39:14 följande:
    Åhléns har en helt galet snygg klänning nu. Tidigare i höstas fanns den i kornblått men nu har jag sett den i rött och svart också. Figursydd fast inte tajt, lite draperad i fram och blixtlås i ryggen. Lite 60-talsstuk, kort ärm, slutar strax under knät om jag inte minns fel. Figursmickrare men inte ett dugg vulgo och går att klä upp och ner beroende på accessoarer och tillfälle. 

Den finns tyvärr inte på bild på webbsidan.
    Föreslår också den klänningen från Åhlens. Den är så fin, har själv provat den och jag tror att den passar de flesta figurer.
  • JPT

Jag tycker att H&M har många riktiga snygga klänningen den här hösten/vintern. Enkla men fina. 

• Smietje
    Oui klänning : snygg men kanske lite för kort men helt rätt med mode och för din åldern
    Tiger of Sweden : lite dyrare, men otroligt fin.

Jag försökte att ladda upp bilder direkt...men funkade ej :(
Svar på tråden hjälp mig hitta en snygg svart klänning till jul och nyår!