Ahhh jag vet! Igar var forsta gangen sen forlossningen! Och tro mig, det har tagit emot trots att jag vet att det basta ar att bara gora det! Vi har testa par ganger innan, men det har liksom gjort ont, och det va ju skont for da kunde man skylla pa det :)
Men igar sa javlar va det som att forlora oskulden igen, det gjorde ont, men slappte efter ett litet tag, jag gick inte igang direkt men kanns iaf som att man tagit steget over! Vet att man maste fortsatta nu, for langsamt kommer lusten komma tillbaka, det ar lite som att undvika godis, till sist har man ju varken sug eller behov langre! Vi har varit tillsammans i nastan 6 ar nu och visst, den sexuella spanningen forsvann "sen lange", men ju mer man ger det tid ju mer behov vacks! Vill ju inte tvinga dig, men du ska se att om ni tar det lugnt, sag att du inte behover komma, inga krav, sa kommer "ackel kanslan" sakta forsvinna! Det galler bara att gora det!
Min lille blir nastan oxa 7 manader sa det har tagit tiiiid for oss (mig) oxa....