• Redaktör

Lever du helt ensam med ditt barn och vill berätta om hur det är i vårt reportage?

Hej!

Vi på Familjeliv vill skildra livet som helt ensamstående förälder i ett reportage och söker nu dig mamma eller pappa som vill berätta om hur livet tillsammans med ert barn är. Vi vill skildra både det positiva och det negativa - sorgen över att inte ha någon att dela det dagliga med och barnets framsteg och utveckling, men också styrkan i att klara allt själv, sammanhållningen med barnet och glädjen i den lilla familjen.

Lever du helt ensam med ditt barn utan stöd av någon partner? Hör av dig till oss så kanske det blir just dig som vi intervjuar. Naturligtvis kan du välja att vara anonym.

Inboxa mig eller mejla direkt till vår skribent Josefina: josefina@brattoe.se

Vänliga hälsningar
    redaktionen

Familjeliv.se - utsedd till Sveriges bästa community av InternetWorld.
  • Svar på tråden Lever du helt ensam med ditt barn och vill berätta om hur det är i vårt reportage?
  • Aoife

Går det bra att tipsa om en ensam mamma?

Den som skrattar sist tänker långsamt.
  • Redaktör
    FrökenUmami skrev 2011-11-08 16:41:52 följande:
    Går det bra att tipsa om en ensam mamma?
    Ja, men inboxa mig gärna då så att ingen känner sig utpekad.

Vänliga hälsningar
    redaktionen
  • Redaktör

Hej!

Tack för alla som inboxat mig! Vi kommer tyvärr inte att kunna intervjua alla, men alla ska få svar.

Bästa hälsningar
    redaktionen

• Familjeliv Reporter

Tack alla som ville ställa upp! Nu har jag pratat med en av Familjeliv.se:s medlemmar och reportaget är på g!

Svar på tråden Lever du helt ensam med ditt barn och vill berätta om hur det är i vårt reportage?