• annaszy

Hej Södertälje mammor!

Skulle vilja träffa andra mammor som bor i Södertälje, hitta på nåt roligt med vara barn. Själv har jag en dotter som är 14 månader. Vi är nyinflyttade här i stan.

• Svar på tråden Hej Södertälje mammor!
  • Luullis

Hej! Jag bor i södertälje med tre barn!
    dottern blir snart 4 år, sonen är 20 månader och den andra sonen är 2 månader. Dottern går på fsk mån-tors 9-14 och vi andra har inte mycket för oss! 

• annaszy

Vi kanche kan träffas och promenera, fika, finns det nån oppenförskola? Var bor ni här i Södertälje? Vi bor i Blommbacka.

• Luullis
    annaszy skrev 2011-11-09 08:57:30 följande:
    Vi kanche kan träffas och promenera, fika, finns det nån oppenförskola? Var bor ni här i Södertälje? Vi bor i Blommbacka.
    Va kul! Vi bor nästan vid shellmacken vid brolundavägen så det är nära!
    Det finns några öppna förskolor men jag har ännu inte varit på någon av dom, vet att det finns en "Barnens hus" nära centrum och en i ronna. Sen finns det i kyrkan i geneta c  
  • annaszy

Va roligt att ni bor så nära! Har ni lust att träffa oss idag? Tänkte promenera till ica maxi vid 11.00 !Glad

• Luullis
    annaszy skrev 2011-11-09 09:17:00 följande:
    Va roligt att ni bor så nära! Har ni lust att träffa oss idag? Tänkte promenera till ica maxi vid 11.00 !Glad
    Idag ska vi åka iväg om en liten stund... imorgon?  Då har vi ingenting för oss
  • annaszy

Ok, men kan vi träffas 9.00 efter du har lämnat dotter på dagis?

• Luullis
    annaszy skrev 2011-11-09 09:29:10 följande:

Ok, men kan vi träffas 9.00 efter du har lämnat dotter på dagis?

Absolut! Hon går på Brolunda förskola så det är precis i närheten. Vart ska vi ses?
  • annaszy

hahaha... vi kan ses utanför! Vi bor på fjärilstigen. vi kommer vänta på parkeringen!Glad

• Luullis

Kom precis på att vi ska åka iväg imorgon också! Måste åka till min gamla kommun och ordna med betygen och dom har bara öppet på torsdagar! Så typiskt haha! 

• annaszy

Så är det... hmm jag  trodde att det är fredag imgoronGlad. Kanche på fredag kan ni.

Svar på tråden Hej Södertälje mammor!