Hur klarar ni vardagaen som kräks ständigt??
Hur klarar ni jobb och så som kräks flera gånger om dagen?
Själv är jag i vecka 7 och börjar typ min morgon med att spy galla. Försöker äta innan jag går upp ur sänge.. Jag sover med sea-band på mig.. Postafen.
Äter det jag kan. Faktiskt så har näringsshaker typ från herbal life funkat.. (måltidsersättning).
Det känns ju som att man har magen full hela tiden och det sitter liksom i halsen konstant.
Kommer det en udda lukt (det behöver inte ens vara en lukt utan det kan vara en växt eller ngn som spillt ngt äckligt) så kommer det upp.
Har redan spytt i papperskorgen på jobbet.. Sen har jag toan utanför så jag har hunnit dit.
Funderar på om det är all stress jag genomgår nu också som bidrar. Fär så här eländigt har jag inte haft det under mina två första graviditeter. Jag har kräkts men, det var ändå kontrollerbart. Jag hade dessutom mer tid att vila och var inte alls så stressad då..
Nu har jag två barn o familj, jobb och studier. HAr även praktik inom studierna om ett par veckor. Och vet i tusan hur jag ska greja det.
Skulle helst av allt bara lagt mig i sängen och dragit täcket över huvudet och sovit mig fram till januari och hoppats att dte var över då.
Hur gör ni andra som kräks flera gånger om dagen? Hur funkar ert liv?
Jag kan emellanåt inte ens laga mat åt barnen, vilket är tur att mannen är där och fixar allt i hemmet.