• Hnl

Vart köper man billiagaste pottan

Var på sjukhuset idag med sonen och skulle ta prover fick även med lite hem som vi ska ta själv bla urinprov . Tänkte egentligen börja pott träna efter jul och få en potta i julklapp men tydligen så är de enklast att ta prov genom att låta han kissa i en potta :)

Nu undrar jag vart man köper billigaste pottan . Vill helst ha babybjörn vet att de finns på coop och barnenshus men har ingen aning om pris så är de någon som vet ?

• Svar på tråden Vart köper man billiagaste pottan
  • Triple Trouble

Tror babybjörns med lös insats kostar runt 3- 400 kr. Billiga pottor finns annars på Ikea för typ 30 spänn.

Det enklaste om han inte är van att kissa i potta är att tejpa på en kisspåse som man får från vårdcentral eller sjukhus. Sen sättet du blöjan över och väntar.

• Hnl

Det där med påse prata dom om men kom överens om att potta funkar nog de med då min son härmar mig nästan alltid och står gärna bredvid mig när jag är inne på toan så jag tror de funkar ganska bra :)

• Aurora Borealis

19kr på Ikea om du inte måste ha Babybjörns, vi har en av varje. BB är köpt för 30kr på barnloppis.

Svar på tråden Vart köper man billiagaste pottan