• maamacitaap

Finns det någon annan UNG MAMMA i Västra Götaland?

Hejhej! Jag har precis flyttat till västkusten och undrar om det finns några andra unga mammor som vill ses?

Jag är själv 18 och mammledig, har en liten galen dotter på 10 mån som vill ha någon att leka med : )

Så om du finns där ute så hör av dig =)

• Svar på tråden Finns det någon annan UNG MAMMA i Västra Götaland?
  • Melie
    siljeholm skrev 2011-11-18 20:32:24 följande:
    Jag bor i Borås!:)

Jasså :P Jag har bott i Borås från jag var 10 år tills för ca 1,5 år sedan :)
  • Melie

Huum, jag vet inte hur jag lyckades med det där inlägget men ni fattar säkert vad som är mitt svar :)

• maamacitaap
    Är det någon som bor nära TORP köpcentrum? =)
  • siljeholm

Hehe okej va kul! Ja flytta ht för 1,5 år sedan haha

• siljeholm

Uppvuxen i munkedal så r där rätt ofta:)

• Melie

Okej, där ser man :) Vad drog dig till Borås då? =)

• siljeholm

flyttade hemifrån när jag var 16 pga gymnasie och han fick jobb här när vi va gravida och viville närmare familjen (bodde dåi stockholm) så borås blev det av en slump:)

• Melie

Hehe okej :) Det var en tjej från Alingsås som skrev till mig o tyckte vi skulle starta en liten mamma-grupp. Skulle du vara intresserad av att vara med? :)

• ungmamma2011

hej hoppar in här jag med=) är 22 år och har en dotter på 10 1/2 mån <3 Bor på hisingen

• Fjolltuss

Hej! Hoppar in här med...
    Är 24 år och har en dotter på 3.5 år och väntar en dotter som är beräknad 23 februari.. Bor på Hisingen

• siljeholm

Ja absolut! Det är jag intresserad av:)

• Melie

Tänkte att vi kanske kunde samla ihop några och åka till Leo´s lekland i Borås? :)

• Melie

Vi ska bara bli helt friska här men lägg till mig på facebook sålänge emelie empo vesanen

Svar på tråden Finns det någon annan UNG MAMMA i Västra Götaland?